Cornel schreef:Anne schreef:
ben je de hele nacht opgebleven om de 60.000ste te zijn![]()
Ik blijjf toch de hele nacht op om de 100.000ste posting te scoren!![]()
![]()
Nou, in dit tempo halen we dat dit jaar dus makkelijk...

Cornel schreef:Anne schreef:
ben je de hele nacht opgebleven om de 60.000ste te zijn![]()
Ik blijjf toch de hele nacht op om de 100.000ste posting te scoren!![]()
![]()
elsinga schreef:Zal ik doen. Ik heb Hans (als grootaandeelhouder van de berichten) ter gelegenheid van het 60.000ste bericht even een fles wijn gebracht.
Hans Vaessen schreef:Sterker: hij is al op en smaakte bijzonder!! Mijn dank voor de geste! Zoals beloofd: zodra je me hebt ingehaald komt er een retour
Maar ondertussen, ik had het er met Robert al even over: het blijft mooi om te zien dat een antwoord op een vraag steeds vaker overbodig is: steeds vaker is een vraag al helemaal van links naar rechts en boven naar onder beantwoord dat één of meerdere mede-forumleden.
Namens de vragenstellers (en ook namens mijn vrouw) (en die van Robert, en.. en..): hartelijk dank!
Hans Vaessen schreef:Wie had ook al weer dat mooie onderschrift: 'en nu allemaal naar buiten!!' ???
Hans Vaessen schreef:
Maar ondertussen, ik had het er met Robert al even over: het blijft mooi om te zien dat een antwoord op een vraag steeds vaker overbodig is: steeds vaker is een vraag al helemaal van links naar rechts en boven naar onder beantwoord dat één of meerdere mede-forumleden.
Namens de vragenstellers (en ook namens mijn vrouw) (en die van Robert, en.. en..): hartelijk dank!
Keer terug naar WayPoint Nieuws en Informatie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten