jkelder schreef:Voor mij mag Robert Elsinga (hij wordt bijna wakker in Amerika) z'n Quest FAQ + HOWTO pagina op dit punt wel aanpassen!
++ Lex ++ schreef:Hij is er niet voor bedoeld, maar:
1. Importeer in MapSource een *.trk bestand. (knop Import MPS File, daarna kun je alsnog voor *.trk kiezen)
2. Hernoem de track in 'ACTIVE LOG xxx' (xxx is een getal, mag ook worden weggelaten).
Dubbelklikken op track of tracknaam in de lijst, en dan wijzigen in het track properties venster.
3. Onder die naam kun je hem wel naar de Quest sturen.
NB Er wordt gezegd dat bij een komende firmware update volledige trackbehandeling zal worden toegevoegd.
Tattersall schreef:Hallo, ik zit met iets wat ik nog niet helemaal begrijp. Ik maak een route in mapsource die ik daarna wil bekijken in GoogleEarth. Ik wil dat de route helemaal wordt nagevlogen. Hoe kan ik hiervoor zorgen?
Ik heb de converter WinGDB. Hoe nu verder?
jkelder schreef:De verschillende tracks geef je via ‘Track Properties’ in MapSource telkens een andere naam van het type ACTIVE LOG xxx, waarin xxx het volgnummer is.
Alle tracks kun je dan binnen de Quest als een kruimelspoor zien.
Voor de duidelijkheid kun je bij elke route een waypoint met echte naam van de track aanbrengen, ook om er gemakkelijk met de auto of fiets te kunnen komen.
Bij de route aangekomen zoekt de Quest na het aanzetten van de trackback functie het dichtstbijzijnde trackpunt op, je ziet de track in aangepast zoom niveau duidelijk aangegeven in paarse kleur en in de ‘kaart’mode kun je de track gemakkelijk volgen in beide richtingen.
In de ‘Trackback’ mode staan alle tracks weergegeven in paarse kleur en zijn de begin- en eindpunten van de tracks in de trackvolgorde verbonden met een rechte paarse lijn.
Sterk uitgezoomd lijkt het niet overzichtelijk, maar op het juiste zoomniveau is er niets aan de hand en is elke track gemakkelijk te herkennen.
Keer terug naar Streetpilots, Quest, iQue, GPS-V
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten