Ik heb vanochtend nog even wat uitgeprobeerd (tracks opnames als gpx en gpx+fit en verschillende profielen)met mijn O600 tijdens doggy-walk
Software versie is 5.30
Reis vastleggen: tijdens volgen
Mijn analyse:
Het informatiescherm (i) bij Trackbeheer is niet te beïnvloeden door zelf gegevensvelden te wijzigen (er af c.q. er bij) op welke instelling van opname of profiel dan ook. Ook geen verschil tussen NL-taal of Engels (wil ook wel eens bepaalde efffecten geven).
Welke velden je te zien krijgt wordt bepaald door welke info er in de track staat. Dus de vraag hoe je track op je gps gekomen is. Door gps opgenomen of via Basecamp gemaakt en er zelf opgezet. Daar zit verschil in:

- i-track.png (99.55 KiB) 469 keer bekeken
links is i-scherm bij keuze huidige track (nog niks opgenomen en is kennelijk het totaal van de mogelijke zichtbare velden), midden geeft i-scherm van door gps opgenomen track (geeft aan elk veld een waarde) en rechts geeft i-scherm van een track vanuit Basecamp. In laatste geval dus 4 velden minder (met name die met tijd, bewogen gemiddelde te maken hebben).
Nog even in Basecamp gekeken: daar kan niets ingesteld worden welke velden er aangemaakt worden in de track, dus meegezonden worden naar gps.
Ook nog even gekeken op mijn nieuwe speeltje: gpsmap 66s: zelfde constatering.
Nu geeft topicsteller aan dat hij maar 3 gegevensvelden ziet (trajectafstand; oppervlak; spoorpunten). Ik weet niet bij wat voor track, maar dat wijkt dan af van mijn bevinding (en die van Egbert op zijn Etrex). Dus dan zou er wat anders aan de hand moeten zijn lijkt me. Welke softwareversie ?(laatst geupdated naar 5.40?)