1 GPX-bestand geeft 2 tracks op TT

Plaats reactie
Erjeem

1 GPX-bestand geeft 2 tracks op TT

Bericht door Erjeem »

Als ik een tocht heb uitgezet op plan.tomtom.com en vervolgens het GPXbestand importeer op mijn Tomtom Rider 500, dan toont TT in Mijn Routes steeds 2 bestanden: de titel èn de titel met (2) erachter.
De bestanden op de TT verschillen onderling altijd iets. (bv. de een gaat wel over een ventweg, de ander niet). Meestal is de titel met (2) de versie die ik in plan.tomtom.com had uitgezet, maar ik moet het altijd controleren. Kan ik iets instellen om alleen de versie te krijgen die het meest overeenkomt met wat op plan.tomtom is uitgezet?

Dirk motard

Re: 1 GPX-bestand geeft 2 tracks op TT

Bericht door Dirk motard »

Dat probleem is eigen aan het gebruik van een track. Ventwegen , parallelbanen die dicht naast mekaar lopen , langs de linker of rechterkant langs een plein…..

Dat valt allemaal binnen de afstandsafwijkingen … en keuze is onzeker.

Frank
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Frank »

Worden de routes van de TomTom planner niet automatisch met je Rider gesynchroniseerd? Is dat misschien de reden dat je 2 routes in de Rider ziet?
Groeten,
Frank

BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ

Erjeem

Bericht door Erjeem »

Bedankt voor de reacties. Dat het niet-synchroniseren een oorzaak kan zijn klinkt aannemelijk. Ik klik altijd wel aan "yes" maar ga nog eens alle instellingen doorlopen en laat het dan weten.

Frank
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Frank »

Uit jouw eerste bericht maak ik op dat je de route vanuit de TomTom planner exporteert als GPX bestand en dat je deze dan importeert in de Rider. Dat is niet nodig als je ook al in de planner de route met je Rider laat synchroniseren...
Groeten,
Frank

BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ

Plaats reactie

Terug naar “TomTom Rider 550”