Nut extra functies?

Het advies-deel van het forum is bedoeld voor iedereen die aanschaf van een GPS overweegt maar nog niet weet welk toestel het meest geschikt is.
Dit deel is dus NIET voor gebruiksvragen; zie daarvoor de HELPDESK hierboven.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Krummel
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 mar 2005 01:33
Locatie: Zevenbergen.

Nut extra functies?

Bericht door Krummel »

Allen,

Ik denk serieus na over aanschaf van 1 van de camper modellen van Garmin.
Nu zie ik bij het huidige topmodel allerlei extra functies waar ik zelf geen ervaring mee heb. Het gaat hierbij om;

*Camperroutes1 en waarschuwingen over de weg helpen bij het begeleiden van uw camper of caravan
Inclusief gratis digitale verkeersinformatie via DAB, plus gratis live services2 zoals LiveTrack, basisinformatie over het weer en meer met de Smartphone Link app
Met handsfree functies, waaronder bellen via Bluetooth®3, smartphone meldingen4 en navigatie met spraakbesturing*

Wie heeft ervaring met deze functies? Op zich lijkt het mij erg handig om bijvoorbeeld live verkeers en weersinformatie te krijgen, maar het linken met een smartphone lijkt me weer minder. Juist in de huidige tijden waar gebruik van allerlei media in de auto steeds meer problemen oplevert.

Graag jullie visie en ervaringen.
Greetz, Jurgen.

Volvo XC40-T5 + Troll 535GT + Camper 780 MT-D
Meindl Jura + Fenix 6X Sapphire

Gebruikersavatar
RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 3852
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:14
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: Nut extra functies?

Bericht door RonalT »

Krummel schreef:....Op zich lijkt het mij erg handig om bijvoorbeeld live verkeers en weersinformatie te krijgen, maar het linken met een smartphone lijkt me weer minder. Juist in de huidige tijden waar gebruik van allerlei media in de auto steeds meer problemen oplevert..
Weer en verkeer werkt via de smartphone link. Dus die zaken hangen samen.
Camperroutes1 en waarschuwingen, gratis digitale verkeersinformatie, LiveTrack, handsfree functies, bellen via Bluetooth®3 en navigatie met spraakbesturing*
De ene vind de zaken die jij noemt interessant terwijl een ander zo iets heeft, "wat moet ik er mee". Van persoon tot persoon heel verschillend. Je zult ze zelf moeten ervaren
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

Gebruikersavatar
Krummel
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 mar 2005 01:33
Locatie: Zevenbergen.

Re: Nut extra functies?

Bericht door Krummel »

Bedankt Ronalt, toch ben ik geïnteresseerd in hoe gebruikers de functies in de praktijk ervaren.
Greetz, Jurgen.

Volvo XC40-T5 + Troll 535GT + Camper 780 MT-D
Meindl Jura + Fenix 6X Sapphire

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”