GGZ bestand weg uit gps

Het advies-deel van het forum is bedoeld voor iedereen die aanschaf van een GPS overweegt maar nog niet weet welk toestel het meest geschikt is.
Dit deel is dus NIET voor gebruiksvragen; zie daarvoor de HELPDESK hierboven.
Plaats reactie
huski117
Berichten: 1
Lid geworden op: 3 aug 2018 21:23

GGZ bestand weg uit gps

Bericht door huski117 »

ik heb een garmin extrex 35
en ik vindt het bestand GGZ niet meer terug op men gps :

dit betekend als je geocaching op de gps aanzet, en je gaat bij zoeken dan staat de map geocaching er niet meer tussen
wat wel vreemd is mijn geocachen zelf staan nog bij de via punten.
wie kan me hierbij helpen?

StefandD
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 411
Lid geworden op: 25 jul 2010 12:02
Locatie: Brielle

Re: GGZ bestand weg uit gps

Bericht door StefandD »

Als ik het goed begrijp heb je een ggz-bestand op je eTrex gezet die je niet in de lijst met caches terugvindt.

Kijk even met Verkenner (of welk bestandsbeheerprogramma je gebruikt) op je eTrex.
Staat het bestand in de juiste map: <eTrex>\Garmin\GGZ\ ?
Zo ja, zijn de caches verder dan 100 à 150 km? Dan worden ze niet in de lijst weergegeven.
Of heb je per ongeluk een filter actief gezet (bijvoorbeeld: verberg alle gevonden en niet-gevonden caches)?
Soms kan het werkgeheugen corrupt raken. Verplaats het ggz-bestand dan even naar je computer, start je eTrex dan even een of twee keer op en zet het ggz-bestand dan weer terug.

Viapunten in GGZ-bestanden worden niet op je toestel weergegeven, dus je eigen caches staan waarschijnlijk als gpx-bestand(en) in de map <eTrex>\Garmin\GPX\ of als nuttige punten in de map <eTrex>\Garmin\POI\.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”