Die 48 punten was vaak krap maar over het algemeen een argument van Garmin-gebruikers. In de praktijk valt het namelijk wel mee. Ik heb de Urban en de Zumo dus mag dit gewoon zeggen

Ik ben toch stiekem benieuwd naar het volgende:
- Voldoende intern geheugen voor complete europa dekking - of worden het deelmappen (laat maar dan) - of zit er een sd-slot in ?
- Kaartopbouw. Zit er een beetje snelle (video??)processor in. Je moet uiteindelijk je geuploade route toch om het toestel checken en de Urban is echt retetraag. Pijnlijk gewoon.
- tracklog nauwekeurig in de bochten
- track rijden ivm off the road of wegen die er wel zijn maar niet op de kaart staan
Pluspunten van TT vind ik altijd de eenvoud van de werking. De gui is imho gebruiksvriendelijker dan de garmin en het maken en plaatsen van nieuwe eigen poi collecties is echt kinderspel.. Verder ben ik benieuwd hoe mij OnRoute (heb DACH) omgaat met de nieuwe rider al heeft de rider lekker kronkelroutes en hebben we wellicht helemaal geen onroute meer nodig.. Ik ben echt benieuwd naar de eerste "in het wild" testen. Vind 400,-- stevig aan de prijs om even erbij te nemen. Heb een goed werkende 550 en Urban Rider maar het klinkt allemaal wel heel prettig