ZUMO 590 Alweer Thema's

Aankondigingen van nieuwe toestellen en nieuwe software.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
beer1952
Berichten: 33
Lid geworden op: 19 feb 2009 10:20

ZUMO 590 Alweer Thema's

Bericht door beer1952 »

Ik heb zowel dit- als het US forum doorzocht, maar heb nog geen bevredigend resultaat kunnen vinden.
Er zijn de nodige vragen gerezen over het verbeteren van de kaartkleuren, helderheid en contrast.
Daar zijn sommige oplossingen voor bedacht maar die komen nog steeds niet in de buurt van die van een ZUMO 550 of 660, waar ik erg tevreden over was.
Is er toevallig iemand die een thema heeft ontworpen dat vergelijkbaar is met de ZUMO 550 en/of 660? Of is dit bij de 590 technisch niet mogelijk.
TIA,

Beer

Gebruikersavatar
GPS Expert
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2013 22:41
Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
Contacteer:

Re: ZUMO 590 Alweer Thema's

Bericht door GPS Expert »

Wel, mogelijk dat het thema wel de kleuren kan krijgen van een 660 met wat knutselen: http://www.javawa.nl/zumokleuren.html Maar omdat het scherm melkwit is van de 590 zie je de kleuren nooit als je zelf kijkt, maar alleen als je een screenshot maakt.

Technische is het dus wel mogelijk, maar veel schiet je er niet mee op.


Zelf al wel wat geprobeerd en in het Nederland thema kleuren in de stand veranderd naar roze, En wel eens gedacht om de aanwijspijl of route gewoon zwart te maken, maar dan kun je ook het hoge contract thema kiezen wat al in de zumo 590 zit.
Marco

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.

Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.

Gebruikersavatar
beer1952
Berichten: 33
Lid geworden op: 19 feb 2009 10:20

Re: ZUMO 590 Alweer Thema's

Bericht door beer1952 »

Hartelijk dank voor de info

Plaats reactie

Terug naar “Nieuwe toestellen en software”