Ongewild tracks downloaden in Oregon 750

De opvolger van Mapsource
Plaats reactie
lvremortel
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mei 2013 21:10
Locatie: Hulst

Ongewild tracks downloaden in Oregon 750

Bericht door lvremortel »

Ongewild tracks downloaden in Oregon 750
door lvremortel » 8 jun 2019 14:13
Bij het aansluiten van mijn Oregon 750T via usb op de laptop ondervind ik het volgende probleem.
Aansluiten en herkennen door Basce Camp gaat zonder problemen, echter tijdens het herkennen van het toestel worden er vanuit Base Camp oude tracks terug in de Oregon geplaatst. Deze kan ik gewoon verwijderen in het toestel, echter wanneer ik het toestel loskoppel en weer terug aansluit worden de tracks weer in het toestel gezet.
Waar en hoe kan ik dit uitschakelen of voorkomen?
De tracks zijn oude tracks die ik een hele tijd geleden vanuit het toestel naar Base Camp heb verplaatst.


Alvast bedankt voor het meedenken.
base camp versie 4.7.0
Windows 10 home editie
Garmin Oregon 750t software versie 4.40

Gebruikersavatar
FM
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 5006
Lid geworden op: 30 mei 2005 20:49
Locatie: Holsbeek

Re: Ongewild tracks downloaden in Oregon 750

Bericht door FM »

lvremortel schreef: Deze kan ik gewoon verwijderen in het toestel
Wat bedoel je met 'gewoon'.

Met andere woorden, hoe verwijder je die uit het toestel ?
Zumo XT, KTM 790 Adventure, SRC op Schubert C3 Pro, Edge Touring, Edge Explorer 2

lvremortel
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mei 2013 21:10
Locatie: Hulst

Re: Ongewild tracks downloaden in Oregon 750

Bericht door lvremortel »

De tracks kan ik in Base camp op mijn toestel selecteren en verwijderen. Kan ook in mijn toestel zelf de tracks verwijderen, dit alles geeft geen probleem. Echter wanneer ik mijn toestel dan weer via een usb kabel aansluit op de laptop worden de verwijderde tracks weer vanuit Base camp terug in het toestel geplaatst. Het zijn ook altijd dezelfde tracks die terug worden gezet. Waarschijnlijk staan deze ergens in Base camp opgeslagen!

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Basecamp voor Windows”