Zumo aansluiten op mijn Baehr Vario AU intercom

Vragen, oplossingen en suggestie voor montage van de GPS op de motor en in de auto.
Plaats reactie
Bascy
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 129
Lid geworden op: 20 mei 2008 11:37
Locatie: Nuenen

Zumo aansluiten op mijn Baehr Vario AU intercom

Bericht door Bascy »

Ik heb mijn 3 dagen oude Zumo (wat een gaaf speeltje!!) vanavond prberen aan te sluiten op mijn intercom op de motor, een Baehr Vario AU. Deze is al wat ouder maar doet het perfect. Het is volgens mij de voorloper van de Verso XL.

Ik heb een AKU-02-01 kabel van Baehr gekocht (dacht toen nog dat ik een Verso intercom had :? ) maar ik hoor helemaal niets op de intercom. (overigens doet de intercom het zelf wel). De din-plug aan de intercom kant kan maar op 1 vrije din plug worden aangesloten, dus dat kan het niet zijn.

Heeft iemand ervaring met een Vario intercom? Heb ik hier een andere kabel voor nodig misschien?
Zumo 550 (V4.80) op de motor en in de auto / Lifetime Update. Sena SMH5 intercom op motor

Bascy
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 129
Lid geworden op: 20 mei 2008 11:37
Locatie: Nuenen

Bericht door Bascy »

Update:

Alhoewel Waypoint me vertelde dat ik wel de goede kabel heb voor een Baehr Vario, vertelt de Hobbyist me dat dit niet mogelijk is met een Vario.

Ik kan alleen een aansluiting maken op de MP3 van de intercom met een RKW 02 00 kabel, maar dan kan ik natuurlijk niet terugpraten in de telefoon.

Ik heb nu maar de vraag bij Baehr neergelegd ... wie weet zijn er nog alternatieven
Zumo 550 (V4.80) op de motor en in de auto / Lifetime Update. Sena SMH5 intercom op motor

Bascy
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 129
Lid geworden op: 20 mei 2008 11:37
Locatie: Nuenen

Bericht door Bascy »

Laatste update:

Antwoord van Baehr:
Dear Sir,

it is not possible to connect a zumo to an old intercom without universal interface.
You only can hear the zumo, but not speak.

If you realy want to phone with the zumo you have to buy a new intercom, or you connect the zumo to the audio input and your cell phone the pillion adapter with cable AKT-02-02.

Kind Regards

Patrik Haaß
Jammer dus! Met de AKT-02-02 kun je de telefoon op de uitgang van de passagier aansluiten, maar dat wil ik natuurlijk niet. En een nieuwe intercom ... dat zit er nier meer aan :-(
Zumo 550 (V4.80) op de motor en in de auto / Lifetime Update. Sena SMH5 intercom op motor

Plaats reactie

Terug naar “Special: auto- en motormontage”