Nuvi 510 / camos bhs-500 headset, geluid niet te regelen

Vragen, oplossingen en suggestie voor montage van de GPS op de motor en in de auto.
Plaats reactie
kawa er6F
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 aug 2009 09:07

Nuvi 510 / camos bhs-500 headset, geluid niet te regelen

Bericht door kawa er6F »

Hallo,
ik ben nieuw op deze forum en een enthousiaste gebruiker van de Nuvi 510 op mijn Kawasaki. Eerst nog zonder geluidsoptie maar na de eerste vakantie met GPS toch maar een headset aangeschaft. Aansluiten gaat prima maar het geluid blijkt niet regelbaar.
Weet iemand hoe dit moet? De pairing ging prima, maar het geluid blijft op constant niveau. Nuvi 510 vraag wel of ik geluid headset wil regelen, maar na op "ok" gedrukt te hebben en op de + en - knoppen van de Camos, veranderd er niets. Maakt niet uit hoe geluid niveau op de Nuvi staat. En de + en - knoppen op de Camos reageren ook niet. Wanneer ik de Camos aan mijn GSM telefoon koppel werkt het wel (vanaf de telefoon niet op de Camos), en blijft dat niveau ook staan. Ik vindt dat wat omslachtig. Alvast bedankt,
Jan

kawa er6F
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 aug 2009 09:07

geluid nu wel te regelen

Bericht door kawa er6F »

Ik heb de Camosheadset kunnen ruilen voor een Scale rider set. Nu is het geluid normaal te regelen en van prima kwaliteit. Ook bij 160 op de snelweg nog goed te horen en met oordoppen in! Die oordoppen heb ik altijd in en was bang dat het geluid niet door zou komen. Dat is dus geen enkel probleem. Nuvi 510 kan dus uitstekend met Scale Rider headset worden gecombineerd.
Jan

Gebruikersavatar
Mr. M
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2687
Lid geworden op: 5 feb 2007 18:04
Locatie: Wageningen

Bericht door Mr. M »

Bedankt voor de update! Goed te weten.

kawa er6F
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 aug 2009 09:07

Bericht door kawa er6F »

Graag gedaan Mr M,
zie ook fotootje
Afbeelding
Jan

Gooikenaar
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 feb 2011 10:10
Locatie: Gooik (Pajottenland - Vlaams-Brabant)

Re: geluid nu wel te regelen

Bericht door Gooikenaar »

kawa er6F schreef:Ik heb de Camosheadset kunnen ruilen voor een Scale rider set. Nu is het geluid normaal te regelen en van prima kwaliteit. Ook bij 160 op de snelweg nog goed te horen en met oordoppen in! Die oordoppen heb ik altijd in en was bang dat het geluid niet door zou komen. Dat is dus geen enkel probleem. Nuvi 510 kan dus uitstekend met Scale Rider headset worden gecombineerd.
Welke ScalaRider is dat dan?
Zelf heb ik ook de Nüvi 510 en de ScalaRider G4 in gebruik.
Alles OK voor wat betreft radio & telefoon. De klank van de GPS is echter volledig ONDERMAATS (volume veel te stil en klank te dof).
Zoals reeds gemeld in een ander topic kunnen/willen Waypoint noch GARMIN een oplossing voorstellen.
Groetjes
Al wat ik niet versta is bullshit

Plaats reactie

Terug naar “Special: auto- en motormontage”