foto's montage op de motor
foto's montage op de motor
Montage op een Suzuki GSX-R 1000 ik heb alle twee de spiegelbouten gebruikt en een plaatje van RVS 4mm de kogel die standaard bij de ZUMO zit afzagen en een draadje er in tappen van M6 het is even werk maar het resultaat mag er zijn ??
Garmin Zümo 550+660+Scala rider
- BlackstromNL
- WayPoint relatie
- Berichten: 256
- Lid geworden op: 8 jun 2006 11:04
- Locatie: N51 56.455 E6 04.925
Gpsmap 276C bevestiging op V-strom DL1000 GT K4
Gpsmap 276c bevestiging op V-strom DL1000 GT K4
Bevestiging met een rammount beugel aan de ruitbevestiging:
Bevestiging met touratech houder, deze heeft mijn voorkeur, na de eerste ervaring met bovenstaande blijft deze beter op z'n plaats en is ook afsluitbaar met een sleutel voor eventuele onverlaten :
voor bovenstaande gebruikte Gps houder zie Touratech houder afsluitbaar.
Bevestiging met een rammount beugel aan de ruitbevestiging:
Bevestiging met touratech houder, deze heeft mijn voorkeur, na de eerste ervaring met bovenstaande blijft deze beter op z'n plaats en is ook afsluitbaar met een sleutel voor eventuele onverlaten :
voor bovenstaande gebruikte Gps houder zie Touratech houder afsluitbaar.
Groet, Robert
GPS276C® fw5.6, NT2012.1 MS6.16.3
BlackstromNL idm onder user RvGS due to sys prob.
GPS276C® fw5.6, NT2012.1 MS6.16.3
BlackstromNL idm onder user RvGS due to sys prob.
Hier eindelijk mijn zelfgemaakt beugeltje voor de Zumo op mijn Honda CB 1300. Ik wou de zumo zo laag mogenlijk hebben zitten omdat het een naked bike is en het geen gezicht is om de zumo zo hoog te hebben zitten.
Hier eerst een foto van het freeswerkje met de rubbertjes...
Hier eerst een foto van het freeswerkje met de rubbertjes...
Zumo 550 op een Honda CB 1300
Aprilia SL1000 Falco
De 2610 met een overgenomen Perfect Cradle incl bevestigingsmeuk. Korte pootje. Nog niet helemaal 100% naar wens. Het voordeel is dat er nog gewoon op de tank gelegen kan worden, het nadeel is dat het oliedruklampje niet zichtbaar is... en ik zit mij af te vragen of ik daar wel zo blij mee ben. De rest van het dash is prima zo, de info die ik gebruik staat ook op de 2610, op de koelvloeistoftemp na, die echter nog net te lezen is boven de 2610 langs.
De 2610 met een overgenomen Perfect Cradle incl bevestigingsmeuk. Korte pootje. Nog niet helemaal 100% naar wens. Het voordeel is dat er nog gewoon op de tank gelegen kan worden, het nadeel is dat het oliedruklampje niet zichtbaar is... en ik zit mij af te vragen of ik daar wel zo blij mee ben. De rest van het dash is prima zo, de info die ik gebruik staat ook op de 2610, op de koelvloeistoftemp na, die echter nog net te lezen is boven de 2610 langs.
Oregon op een Hyosung gt650r of s
Alu beugel gebogen en vastgezet met twee ruitboutjes.
Spiegels trillen veel meer en eerder dan de oregon. (soms trilt het ja... maar het is een tweecilinder wat wil je, niet rond de 2500 toeren rijden en gasgeven ).
Helaas moet je de oregon vanaf bovanaf in de houder schuiven dus je kan de oregon niet dichter tegen de ruit bevestigen. aan de onderkant heb je net genoeg ruimte met een usb om de hoek. Een rechte stekker gaat daar echt niet(slot zit in de weg).
Geen last met de zon en leesbaarheid ok(5000km mee gereden).
Zelf ga ik ter zijner tijd de beugel nog wat meer over de toerenteller plaatsen.
Leesbaarheid dashboard is ok, verschil tussen 20 120 en 220 is ook wel op een andere manier duidelijk. Enige echte minpunt is het vergeten van de linker knipper en grootlicht(maar dat zie je op de weg wel)
Sommige foto's zijn wat onduidelijk maar deze laat ook zien hoe weinig je ziet van de beugel.
Waar kan ik trouwens de foto's parkeren? op deze site..... Oh ik zie het al kan niet....... Voor de foto's moet de beheerder me maar even een pm'tje of email sturen. laat maar ik zag het email adres, foto's zijn verstuurt....
Spiegels trillen veel meer en eerder dan de oregon. (soms trilt het ja... maar het is een tweecilinder wat wil je, niet rond de 2500 toeren rijden en gasgeven ).
Helaas moet je de oregon vanaf bovanaf in de houder schuiven dus je kan de oregon niet dichter tegen de ruit bevestigen. aan de onderkant heb je net genoeg ruimte met een usb om de hoek. Een rechte stekker gaat daar echt niet(slot zit in de weg).
Geen last met de zon en leesbaarheid ok(5000km mee gereden).
Zelf ga ik ter zijner tijd de beugel nog wat meer over de toerenteller plaatsen.
Leesbaarheid dashboard is ok, verschil tussen 20 120 en 220 is ook wel op een andere manier duidelijk. Enige echte minpunt is het vergeten van de linker knipper en grootlicht(maar dat zie je op de weg wel)
Sommige foto's zijn wat onduidelijk maar deze laat ook zien hoe weinig je ziet van de beugel.
Waar kan ik trouwens de foto's parkeren? op deze site..... Oh ik zie het al kan niet....... Voor de foto's moet de beheerder me maar even een pm'tje of email sturen. laat maar ik zag het email adres, foto's zijn verstuurt....
Ik heb al sinds vorig jaar mei een TouraTech houder voor mijn GPSMAP60Cx aangeschaft.
In plaats van de RAM Mount die ik eerder had, maar die al twee maal inscheurde door invloed van zon en gebruik.
En tevens afsluitbaar, dus iets beter beveiligd tegen snel wegnemen.
Nu wat foto's van de montage:
De montage zit zodanig dat ik alle tellers nog zie en zelfs de controlelampjes aan de linkerzijde.
Tevens zit de GPS uit de wind achter de ruit en niet te ver van het midden van mijn stuur af.
Ik heb de standaard knop van de RAM knijper vervangen door een M8 imbusbout met moer.
Deze is niet makkelijk te verwijderen, want de moer draait nog net mee in de uitsparing, omdat het een amerikaanse maat moer is die er oorspronkelijk in hoort te zitten.
En niet iedereen loopt zomaar met imbussleuteltjes op zak.
In plaats van de RAM Mount die ik eerder had, maar die al twee maal inscheurde door invloed van zon en gebruik.
En tevens afsluitbaar, dus iets beter beveiligd tegen snel wegnemen.
Nu wat foto's van de montage:
De montage zit zodanig dat ik alle tellers nog zie en zelfs de controlelampjes aan de linkerzijde.
Tevens zit de GPS uit de wind achter de ruit en niet te ver van het midden van mijn stuur af.
Ik heb de standaard knop van de RAM knijper vervangen door een M8 imbusbout met moer.
Deze is niet makkelijk te verwijderen, want de moer draait nog net mee in de uitsparing, omdat het een amerikaanse maat moer is die er oorspronkelijk in hoort te zitten.
En niet iedereen loopt zomaar met imbussleuteltjes op zak.
Triumph Tiger 900 Rally Pro '21,
GPSMAP60Cx, 8Gb, TopoNL (transparant), OWK 1.13,
Zumo XT, OMK 5.16, CNEU NTU 2022.20
VivoActive 4
GPSMAP67
GPSMAP60Cx, 8Gb, TopoNL (transparant), OWK 1.13,
Zumo XT, OMK 5.16, CNEU NTU 2022.20
VivoActive 4
GPSMAP67