Quest monteren op een ventilatorrooster in de auto ?

Vragen, oplossingen en suggestie voor montage van de GPS op de motor en in de auto.
Plaats reactie
Kurt V
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mar 2005 23:05
Locatie: Heusden-Zolder (Belgie)

Quest monteren op een ventilatorrooster in de auto ?

Bericht door Kurt V »

Weet er iemand of er al een fabrikant is, die een clip heeft om de Quest op een ventilatorrooster te monteren ?
Brodit is gekend hiervoor, doch die hebben er geen, en bij navraag is hierover ook nog niets gekend.
Ik rij met een Peugeot 807 (dus een externe antenne nodig) en de kabels beginnen me dan ook mateloos te vervelen op het dashboard.
De montage op het centrale ventilatorrooster zou me erg kunnen helpen.

Gebruikersavatar
Obiwan
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 290
Lid geworden op: 15 apr 2004 02:06
Locatie: Gouda

Bericht door Obiwan »

Als je voor de goedkope oplossing wil gaan koop dan bij Halfords een blikjes houder voor op het ventilatierooster (Artikelnummer204229)
en pas deze een beetje aan zodat je de originele houder eraan vast kunt maken. Koop er desnoods 2 om wat te experimenteren. Ze kosten maar € 5,95 per stuk.
Ik ben een alpinist.
Ik zie overal als een berg tegenop!

Paul Lohmeijer
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 jan 2005 11:28
Locatie: Baarn

Bericht door Paul Lohmeijer »

IK heb de standaard raambevestiging uit elkaar gehaald en met 1 schroef vastgezet op de naad van de dashboardbekleding, net boven de ventilatieroosters. (peugeot 306)
Weinig schade, aan het dashboard, hij kan alleen nog wat draaien, maar verder zit íe vast.
Bevalt prima!

Paul

Gebruikersavatar
FJR Freak
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 243
Lid geworden op: 4 mar 2005 14:27
Locatie: Etten-Leur

Bericht door FJR Freak »

Heb je mijn reactie hierover al gelezen zie http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=3606
Met vriendelijke groet
Frans
DriveSmart 50LMT-D + Zumo 660 + Dakota 20

Plaats reactie

Terug naar “Special: auto- en motormontage”