Zumo660 zakt op autosteun

Vragen, oplossingen en suggestie voor montage van de GPS op de motor en in de auto.
Plaats reactie
AGVerheij
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2010 14:13

Zumo660 zakt op autosteun

Bericht door AGVerheij »

Hallo,
ik gebruik nu enige maanden met veel plezier de Zumo660 zowel op de motor als in de auto. In de auto heb ik de schijf op het dashboard geplakt, en de zuignapsteun daarop. Na wat dagen stilstaan in de zon zit de zuignap soms los, maar dat merk je gelijk bij het plaatsen van de Zumo - geen probleem wat mij betreft.

Wat ik wel lastig vind is dat de kogel-koppeling niet zo heel strak is. Bij een stevige hobbel (denk aan verkeersdrempels en dergelijke) zakt de Zumo regelmatig naar voren, en het scherm is dan slecht leesbaar. Ik moet dan dus het ding weer een duwtje omhoog geven en richten.

Komt dit vaker voor, en is er wat aan te doen ??

Met groeten,
Gerbert Verheij
Met of zonder navigatie, er zijn 2 soorten weggebruikers:
Zij die een bestemming kiezen en vertrekken, en zij die een richting kiezen en wegrijden.

Gebruikersavatar
RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 3862
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:14
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: Zumo660 zakt op autosteun

Bericht door RonalT »

Nog nooit meegemaakt. Staat in de auto netjes op het dashboard.
De laatste 3 weken zit mijn vrouw veel in de auto, leerlingenvervoer, en gebruikt de ZUMO bijna elke dag.
Ik moet er wel bij vermelden dat ik die dashboard schijf op de beanbag van de ST2610 heb vast gemaakt..... die dempt de klappen misschien wel een beetje. Verder moet ze voorzichtig over drempels rijden van de baas. :wink:
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

Plaats reactie

Terug naar “Special: auto- en motormontage”