Nieuwsbrief, 2 februari 2004

Oude nieuwbrieven en dergelijke
Plaats reactie
Gebruikersavatar
www.gps.nl
WayPoint GPS specialist
WayPoint GPS specialist
Berichten: 224
Lid geworden op: 10 feb 2004 13:48
Locatie: Notter
Contacteer:

Nieuwsbrief, 2 februari 2004

Bericht door www.gps.nl »

EXTRA NIEUWSBRIEF REGISTRATIE

Beste mensen,

We krijgen veel signalen dat de registratie bij Garmin problemen oplevert. Tot en met stap 6 gaat alles goed, bij stap 7; het moment waarop de nieuwe unlockcode getoond zou moeten worden gaat het mis.

We hebben hierover contact gehad met de importeur; het probleem schijnt veroorzaakt te worden door het op internet rondwarende MyDoom virus. U heeft daar vast over gehoord in de media.

Drie mogelijkheden:
U HEEFT NOG NIET GE-UPGRADE:
Wij adviseren u een weekje te wachten met registratie; naar verwachting zullen de problemen dan opgelost zijn

U HEEFT WEL GE-UPGRADE EN U HEEFT EEN UNLOCKCODE ONTVANGEN:
In dat geval is er niets aan de hand; u kunt de code gewoon gebruiken

U HEEFT WEL GE-UPGRADE MAAR TOCH GEEN UNLOCKCODE ONTVANGEN:
Vrijwel zeker is uw upgrading als zodanig wel succesvol verlopen. Voegt u aan onderstaand bericht uw customercode en serienummer toe en mail het aan Garmin; u ontvangt dan ommegaand via email uw unlockcode; u kunt daartoe onderstaand voorbeeldbericht gebruiken.

Namens Garmin excuus voor het ongemak!

Groeten uit Notter,

Jose, Eric, Ruud, Hans


Stuur onderstaand bericht aan:

cartography.europe@garmin.com

"
subject: upgrading error; final step not completed

L.S.,
I tried to upgrade my City Navigator/City Select;
followed the steps on your website; the final step was not completed though:
I did not receive my new unlockcode.
Please send me my unlockcode via email; or let me know what other steps to take.

My customer/registration code is: (invullen)
My serial number is: (invullen)
"

Plaats reactie

Terug naar “Archief”