City Navigator 2019.10 NTU is gearriveerd

Voor vragen over gebruik van en updates uitvoeren op City Navigator kaarten
Gebruikersavatar
erwinh
Berichten: 150
Lid geworden op: 18 okt 2004 15:39

Re: City Navigator 2019.10 NTU is gearriveerd

Bericht door erwinh »

CD130 schreef: Wanneer ik de kaart op 3D weergave zet zijn er wel hoogteverschillen in het beeld te zien... en dat zonder de gmapdem file:
Afbeelding

Hebben we het bestand dus nog wel nodig? En zal het niet juist de bedoeling zijn dat het bestand wordt gewist?
Grappig. Ik heb nu drie keer gekeken naar een plek in de alpen. Een keer met alleen de gmapbmap.img, een keer met de GarminDEM_EU_2017.20.img van GPS-expert.nl een een keer met mijn eigen gmapdem.img. Zie de bijlagen en oordeel zelf.
Het rare is als ik jouw 3D view van rond "Aosta" bekijk en niet zoveel verschil lijkt te zijn tussen mijn gmapdem.img en de standaard gmapbmap.img.
Vooralsnog hou ik mijn eigen gmapdem.img op mijn GPS staan.
Bijlagen
Eigen gmapdem.img (geïnstalleerd op GPS zelf)
Eigen gmapdem.img (geïnstalleerd op GPS zelf)
gmapdem.img (Version 20.12).png (297.74 KiB) 1219 keer bekeken
gmapdem van gps-expert (veel groter bestand) geïnstalleerd op SD-kaart
gmapdem van gps-expert (veel groter bestand) geïnstalleerd op SD-kaart
GarminDEM_EU_2017.20.img.png (270.33 KiB) 1219 keer bekeken
gmapbmap.img van GPS
gmapbmap.img van GPS
gmapbmap.png (270.33 KiB) 1219 keer bekeken
Van Legend, naar Legend C naar GPSMAP 60Cx en nu GPSMAP 66s & van Nüvi 3760T naar Nüvi 3598LMTD

Gebruikersavatar
Ronald53
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 246
Lid geworden op: 8 jul 2009 14:19

Re: City Navigator 2019.10 NTU is gearriveerd

Bericht door Ronald53 »

mstuniek schreef:Zowel op mijn nieuwe Camper 660 als oude 3760, beide probleemloos geïnstalleerd.
Ik wilde de kaart installeren op mijn Camper 660. Daar staat nu nog de vorige versie op, in twee bestanden, Noord en Zuid. Heel Europa dus. Maar Garmin Express biedt nu voor de update de regio Centraal Europa aan. Lijkt me niet de bedoeling. Hoe is dat bij jou gegaan?
Groet,
Ronald
-- Zumo 590LM / Camper 660LMT-D / DriveSmart™ 51 LMT-D / GPSMAP62st / Dakota 20 --

Plaats reactie

Terug naar “City Navigator, LifeTime en OneTime update”