Geen kaart zumo340

De specifiek op motorrijders gerichte navigatiesystemen van Garmin
Bandit600S
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 jan 2017 11:34
Locatie: Meppel

Re: Geen kaart zumo340

Bericht door Bandit600S »

na weer een avond klooien heb ik het eindelijk voor elkaar. Alle software en kaarten van de pc verwijderd. Daarna de zumo leeggemaakt en een harde reset gegeven en de sd kaart volledig geformatteerd. Nadat ik basecamp en garmin express weer had geïnstalleerd heb ik de 2017 kaart op de pc en zumo gezet.Deze werd herkend door de zumo. Ook de motorkaart functioneert weer.

Alleen het inladen van de gmapprom in basecamp werkt niet. Ik heb de zichtbaarheid ook al uitgezet via JDM maar hij blijft proberen om gmapprom te configureren. Ik laat het maar zo. Misschien een foutje in basecamp of de nieuwe kaartupdate. Het werkt in ieder geval weer.
Eerst maar eens wachten op mooi weer en de eerstvolgende kaartupdate..... :lol:

Bedankt iedereen!

Gebruikersavatar
Mgent
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2649
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:44
Locatie: Adinkerke

Re: Geen kaart zumo340

Bericht door Mgent »

Leuk dat het goed gaat nu. Maar door wat je nu allemaal hebt gedaan, bewijst, dat je een illegale motorkaart hebt gekocht en gebruikt.
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.

Bandit600S
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 jan 2017 11:34
Locatie: Meppel

Re: Geen kaart zumo340

Bericht door Bandit600S »

Ja das mooi shit. Heb ook geen idee. Het is een exe bestand die de boel installeert op de pc en dan kan ik hem overzetten. Hij is toch veroudert dus als ik niet kan updaten moet ik hem maar nieuw kopen :D

Plaats reactie

Terug naar “Zumo 390, 350 en 340”