Iemand ervaring met bluetooth verbinding van de Fenix 5 plus

Het all-round GPS horloge van Garmin
Plaats reactie
kurveekyl
Berichten: 49
Lid geworden op: 18 jun 2011 08:01

Iemand ervaring met bluetooth verbinding van de Fenix 5 plus

Bericht door kurveekyl »

Heb al een paar filmpjes tegengekomen dat er redelijk problemen zijn met de bluetooth verbinding van de Fenix 5 Plus? Dit weerhoud mij nog om deze aan te kopen want i love it om te sporten met muziek. De verbinding zou soms uitvallen van het horloge naar bepaalde earphones en is een gans gedoe om terug te connecteren wat natuurlijk het sporten zou tegenhouden of belemmeren op dit ogenblik. Iemand ervaring hiermee?
Dank bij voorbaat...
Mvg. Kurt
Oregon 550t, Topo Benelux

mjeuring
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 582
Lid geworden op: 31 okt 2007 18:42
Locatie: MM

Re: Iemand ervaring met bluetooth verbinding van de Fenix 5

Bericht door mjeuring »

Wel met de 5 icm met iPhone en die is ronduit slecht. Daar waar m'n PLT fitbit oortjes, of JBL flip 3 altijd connect met m'n iPhone moet ik BT op de telefoon regelmatig uit en aan zetten om te verbinden met de Fenix.
Maar ja, in dit geval in de fenix de slave, in jouw geval master.
GPSmap 66st, Fēnix 5, Edge 1000, Nüvi 3598, Oregon 300, Zumo 550 en Etrex Vista HCx.

kurveekyl
Berichten: 49
Lid geworden op: 18 jun 2011 08:01

Re: Iemand ervaring met bluetooth verbinding van de Fenix 5

Bericht door kurveekyl »

Oké bedankt mjeuring, maar de meeste problemen zouden zich voordoen als je BT connectie hebt tussen de fenix en de oortjes dat de verbinding plots zou uitvallen en dat er dus ook een nieuwe connectie moet worden gemaakt, zeer vervelend als je het mij vraagt...
Oregon 550t, Topo Benelux

mjeuring
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 582
Lid geworden op: 31 okt 2007 18:42
Locatie: MM

Re: Iemand ervaring met bluetooth verbinding van de Fenix 5

Bericht door mjeuring »

Ik zou hem gewoon kopen bij een internet bedrijf, goed testen en als hij niet bevalt terusturen. Voor mijn Fenix had ik een Samsung gear s3. Ongeveer een week gehad en toen teruggestuurd (gps ontvangst was drama en bijna elke dag aan de lader) volledig aankoopbedrag terug gekregen. Natuurlijk wel onbeschadigd in de originele verpakking.
GPSmap 66st, Fēnix 5, Edge 1000, Nüvi 3598, Oregon 300, Zumo 550 en Etrex Vista HCx.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Fenix”