Tracker

De serie eTrexen met knopbediening
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bram46
Berichten: 185
Lid geworden op: 14 aug 2013 19:16
Locatie: Oirschot

Tracker

Bericht door Bram46 »

Beste, ik ben al wat ouder en fiets veel met mijn e-bike, ook afstanden van 100+km. Op mijn PC maak ik dmv Basecamp routes en verzend deze naar mijn Etrex20. Ik fiets het liefst door de bossen en zoek de paden op waar weinig overig verkeer is. Geen onverharde wegen.
Als ik ga fietsen zet ik de rit die ik ga rijden, dus met Basecamp, op het scherm van mijn laptop.
Mijn vrouw weet dan welke rit ik rij en ook waar te zoeken mocht er onverhoopt iets gebeuren.
Omdat mijn vrouw zich enigszins druk maak wanneer ik wat later thuis kom dan verwacht, kwam ik tot de volgende vraag.

Is er een app voor mijn android smartphone waarmee ze mij op de laptop, life kan volgen. Dus een soort stip op een kaart die zich met een interval van bv 5 minuten verplaatst.
Ik zoek dus een app voor mijn smartphone en een programma voor op de windows PC. Die twee moeten elkaar dus "begrijpen". Heeft iemand hier ervaring mee?

Bedankt voor jullie tijd.
Waarom LIGT koffie op het schoteltje en ZIT het in een kopje? En waarom zitten we VOOR de tv en ACHTER de pc?

Gebruikersavatar
Annelies1955
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 119
Lid geworden op: 20 mar 2010 00:18
Locatie: Roermond
Contacteer:

Re: Tracker

Bericht door Annelies1955 »

Hallo,

Als ik ga wandelen laat ik m'n dochter weten waar ik ben via Google Maps. Zij krijgt dan een link in WhatsApp, maar het kan ook via e-mail
Hoeft me niet hele dag te volgen (kan wel) maar als ik in 'n ravijn kukel weet ze waar te zoeken... :roll:

groetjes,
Annelies
www.limburg.anneliesverheijen.nl
Laatst gewijzigd door Annelies1955 op 14 dec 2018 07:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Ambulo ergo sum.

Dakota 20 | Oregon 750

StefandD
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 411
Lid geworden op: 25 jul 2010 12:02
Locatie: Brielle

Re: Tracker

Bericht door StefandD »

In Google Maps zit ook een functie om realtime locatie te delen.

Gebruikersavatar
Bram46
Berichten: 185
Lid geworden op: 14 aug 2013 19:16
Locatie: Oirschot

Re: Tracker

Bericht door Bram46 »

Dank jullie wel voor de snelle antwoorden. Ik zal me gaan verdiepen in Google Maps hoe e.e.a. werkt.
Nogmaals dank.
Waarom LIGT koffie op het schoteltje en ZIT het in een kopje? En waarom zitten we VOOR de tv en ACHTER de pc?

duccer
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 992
Lid geworden op: 4 apr 2006 21:54
Locatie: Elsloo

Re: Tracker

Bericht door duccer »

Live locatie delen via Whatsapp
Ducati Multistrada Enduro 1200 met Zumo 660 en echtgenote volgt op een Monster 796

Plaats reactie

Terug naar “eTrex 10, 20(X) en 30(X)”