OSX BaseCamp + via punten kopieren

De opvolger van RoadTrip
Plaats reactie
Bolten88
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jun 2012 16:09

OSX BaseCamp + via punten kopieren

Bericht door Bolten88 »

Hallo,

hierbij mijn eerste berichtje op dit forum. Ik ben druk bezig met mij wegwijs te maken binnen basecamp. Heb alle instructiefilmpjes bekeken en heb zelf wat zitten pielen.

Nu is er iets wat mij niet lukt binnen basecamp op de mac.

In de instructie filmpjes wordt op een gegeven moment voorgedaan hoe je in mapsource het begin en eindpunt kunt aanpassen van een route.

Dit probeer ik ook in basecamp voor de mac te doen, maar het kopieren en plakken van de via punten lukt mij gewoon weg niet. Hoe moet ik dit nu doen?

Gebruikersavatar
Mgent
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2649
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:44
Locatie: Adinkerke

Re: OSX BaseCamp + via punten kopieren

Bericht door Mgent »

Je neemt het begin of het eindpunt vast met je cursor terwijl je de ALT toets ingedrukt houdt, zo kan je het verplaatsen naar een ander punt. Dit geldt ook voor tussenpunten welke je op die manier op een andere p^laats kunt zetten.
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.

Bolten88
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jun 2012 16:09

Re: OSX BaseCamp + via punten kopieren

Bericht door Bolten88 »

Ja, dat begrijp ik inderdaad.

Ik doel op dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=_CgT8AuU7AQ (zo rond de 6 minuten)

Waarbij de ze route in twee delen kopiëren en plakken in een nieuwe route... dat zou ik graag ook in basecamp doen...

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Basecamp voor Mac”