Garmin Cycle Map wel zichtbaar in Basecamp, maar doet niets

De opvolger van RoadTrip
Plaats reactie
bobbetje
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2010 21:36

Garmin Cycle Map wel zichtbaar in Basecamp, maar doet niets

Bericht door bobbetje »

Hoi
Ik heb een edge 1030 en zet met basecamp op mijn Mac regelmatig routes uit. Ik heb naast de oude On route fietskaart voor nederland de Garmin Cycle Map 2018 er op staan. Met die laatste kan ik dan routes in België uitzetten. Maar die laatste kaart werkt niet meer. Ik zie alleen nog maar zoiets als bij de wereldkaart. Totaal geen details, straten, fietspaden meer. En kan dus ook geen route meer uitzetten met die kaart. Hij wordt ook niet meer groen in basdamp. Hoe los ik dat op?

Rush FZ1N
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2230
Lid geworden op: 2 jan 2009 11:08
Locatie: Veldhoven

Re: Garmin Cycle Map wel zichtbaar in Basecamp, maar doet ni

Bericht door Rush FZ1N »

Kaart 2018 bestaat niet (meer).
Je zou er nu 2018.20 North East en 2018.20 South West op moeten hebben.
Denk dat jij je toestel moet UpDaten.
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1040 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.

Gebruikersavatar
e.vdwerf
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2540
Lid geworden op: 13 sep 2008 12:17
Locatie: Dordrecht

Re: Garmin Cycle Map wel zichtbaar in Basecamp, maar doet ni

Bericht door e.vdwerf »

Volgens mij hoort op die dit toestel gewoon die garmin cyclemap. Wellicht kun je die nog een keer binnenhalen in garmin express.
2018.20 North East en 2018.20 South West horen op de outdoortoestellen. Via garmin express kreeg ik die kaart op mijn etrex touch.
Die laatste versie is de opvolger van de garmin topoactive Versie 4 en werkt trouwens ook niet goed met de routering.
Vreemd dat die cyclemap het niet goed doet en in het verleden wel.
Niet toevallig een "mislukte" update van die kaart gedaan. Ook daar zijn soms updates van.
Je zou met JDM een rapport kunnen genereren en de link hier plaatsen. Dan kan iemand er wellicht iets zinnigs over zeggen.
Etrex Vista HCX, 30 en Touch 35 op de Flyer T14 HighSpeed - Contributor Openstreetmap

Rush FZ1N
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2230
Lid geworden op: 2 jan 2009 11:08
Locatie: Veldhoven

Re: Garmin Cycle Map wel zichtbaar in Basecamp, maar doet ni

Bericht door Rush FZ1N »

e.vdwerf schreef:Volgens mij hoort op die dit toestel gewoon die garmin cyclemap. Wellicht kun je die nog een keer binnenhalen in garmin express.
2018.20 North East en 2018.20 South West horen op de outdoortoestellen. Via garmin express kreeg ik die kaart op mijn etrex touch.
Wellicht even kijken naar mijn onderschrift. Ik bezit de Edge 1030 met genoemde kaarten.
Dit zijn overigens kaarten in Garmin Cycle Map EU uitvoering
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1040 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.

Gebruikersavatar
e.vdwerf
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2540
Lid geworden op: 13 sep 2008 12:17
Locatie: Dordrecht

Re: Garmin Cycle Map wel zichtbaar in Basecamp, maar doet ni

Bericht door e.vdwerf »

Dan ben ik toch benieuwd waar deze kaarten 2018.20 North East en 2018.20 South West voor bedoeld waren. Inmiddels heb ik ze er weer afgemikt van mijn etrex touch 35 en de voorgaande kaart versie 4.0 Europa west- en oost er weer opgezet.
Routeren voor auto's deden ze niet.
Etrex Vista HCX, 30 en Touch 35 op de Flyer T14 HighSpeed - Contributor Openstreetmap

Rush FZ1N
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2230
Lid geworden op: 2 jan 2009 11:08
Locatie: Veldhoven

Re: Garmin Cycle Map wel zichtbaar in Basecamp, maar doet ni

Bericht door Rush FZ1N »

e.vdwerf schreef:Dan ben ik toch benieuwd waar deze kaarten 2018.20 North East en 2018.20 South West voor bedoeld waren. Inmiddels heb ik ze er weer afgemikt van mijn etrex touch 35 en de voorgaande kaart versie 4.0 Europa west- en oost er weer opgezet.
Routeren voor auto's deden ze niet.
Ze zijn in de Topo Active en Cycle uitvoering.
In de laatste kan ik ook gewoon met een motorprofiel routeren.
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1040 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.

bobbetje
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2010 21:36

Re: Garmin Cycle Map wel zichtbaar in Basecamp, maar doet ni

Bericht door bobbetje »

Overigens vandaag een update binnen gehad. Inderdaad 20.18 De South East doet het nu wel goed, de north west niet. Misschien komt die straks ook nog goed

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Basecamp voor Mac”