Probleem 2 Monterra

Het Android-gebaseerde outdoor toestel
Plaats reactie
Miepmiepzoefff
Berichten: 14
Lid geworden op: 1 mar 2018 14:59

Probleem 2 Monterra

Bericht door Miepmiepzoefff »

Dan heb ik nog probleem 2:

Als ik een route / track in de Monterra heb gezet en deze als route wil rijden, ziet hij SOMS de route niet. De Garmin uit en weer aanzetten, dan ziet hij de route wel weer ?!?!?

Ook komt het SOMS voor dat ik een route rijdt en moet tanken. De Garmin gaat op een gegeven moment uit (hij staat op de accessoire stekker van mijn BMW). Als ik dan de motor weer start, is de route weg en moet ik helemaal weer de route laden.

OJA !!! DE KAARTEN STAAN OP DE SD KAART

Het vervelende is dat bij zowel Probleem 1 en Probleem 2 het soms gebeurd.
Wat doe ik fout?!?
Ik snap er helemaal niets meer van.

StefandD
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 411
Lid geworden op: 25 jul 2010 12:02
Locatie: Brielle

Re: Probleem 2 Monterra

Bericht door StefandD »

Net als je andere probleem herken ik dit niet. Maar ik upload nooit routes, hooguit maak ik er een in de Monterra zelf door iets te selecteren en GA! te kiezen. Tracks upload ik wel en daar heb ik geen problemen mee.
Als de spanning van je 12V af gaat telt de Monterra af tot hij uitgaat. In die tijd kan je aangeven dat hij aan moet blijven. Wel zo makkelijk.
Verder kan het een kwestie zijn van welke kaart(en) er actief staan. Zorg er voor dat er altijd maar 1 routerende kaart actief staat. Het maakt verder niets uit of de kaarten op mSD of intern geheugen staan.

Miepmiepzoefff
Berichten: 14
Lid geworden op: 1 mar 2018 14:59

Re: Probleem 2 Monterra

Bericht door Miepmiepzoefff »

Met een maatje van me heb ik afgelopen zomer een route gereden (track) hij had die op basecamp gemaakt.
Hij heeft ook een Monterra.

De mijne deed dus raar en de zijne niet. Dat is de reden dat ik het niet snap.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Monterra”