Acer tablet herkent Garmin Camper 660 niet meer....

De GPS die rekening houdt met hoogte, breedte en lengte tijdens navigatie, voor vrachtauto en camper
hanarend
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 11
Lid geworden op: 6 aug 2005 10:17

Acer tablet herkent Garmin Camper 660 niet meer....

Bericht door hanarend »

Ik heb een probleem waar ik niet uit kom en hoop van harte dat iemand mij kan helpen.

Naar aanleiding van een tip van MRGPS heb ik pas een Acer Windows tabletje gekocht om onderweg routes te kunnen maken, zowel voor mijn Garmin 660 Camper als ook mijn Oregon. Werkte conform de review van Hans helemaal perfect! Kort geleden de tablet geupdate naar Windows 10, uitgetest en werkte nog steeds prima.

Nu, vlak voor een eerste trip met de camper, nog even een laatste test en .... mijn 660 wordt niet meer herkend. Als ik de 660 aansluit dan geeft hij een paar piepjes, volgens mij het signaal voor verbonden, maar gelijk daarna een tweetal piepjes waardoor hij gelijk niet meer verbonden is. en wat ik ook doe, het lukt mij niet om het apparaat te herkennen.

Om andere dingen uit te sluiten, heb ik het volgende geprobeerd:
- als ik de Oregon aansluit op het tablet aansluit .... geen centje pijn, werkt perfect (volgens mij sluit ik hiermee de kabels e.d. uit).
- als ik de 660 op mijn laptop aansluit .... werkt perfect.

Het enige wat ik mij kan voorstellen wat ik gedaan heb is dat ik wellicht abusievelijk bij het eerste scherm bij het aansluiten van een nieuw apparaat ingetikt heb 'geen actie o.i.d.' omdat Basecamp en Garim Express niet bij de lijst van te openen programma's stonden. Maar weten doe ik dit niet en ik kan ook nergens vinden waar ik zo'n instelling zou kunnen veranderen.

Kortom: een noodkreet! Wie kan mij helpen?
Arend

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Dezl/Camper”