Bij de 660 werdt er altijd gevraagt of je naar de route wilt rijden, ja of nee.
Bij de 595 ML leukt mij dat niet,hij gaat altijd naar een punt wat ik niet wil.
Is het mogelijk om dat uit te zetten ik krijg het niet voor elkaar.
mercedes schreef:Bij de 660 werdt er altijd gevraagt of je naar de route wilt rijden, ja of nee.
Bij de 595 ML leukt mij dat niet,hij gaat altijd naar een punt wat ik niet wil.
Is het mogelijk om dat uit te zetten ik krijg het niet voor elkaar.
mercedes schreef:Als ik een route van internet in de 595 zet,MOET ik altijd kiezen waar ik wil beginnen, dat zijn meestal straat namen die zeggen mij niks,want ik weet niet waar die in de route zijn.
Het is een beetje moeilijk uit te leggen.
Maar wat ik eigenlijk wil is als ik een route laad, dat ik niet wil dat de zumo mij dwingt om zijn optie,s te gebruiken.
Ik wil gewoon zelf naar de route rijden,net zoals in de 660 die ik hier voor had[had ik die maar nooit verkocht]
Hervelt schreef:Maar kun je bij een 590/595 dan niet zelf op zicht naar de route rijden ? (Door hem niet gelijk te activeren of zo)En dan als je eenmaal op de route zit deze evt opnieuw, of alsnog, te starten.. (?)
Heb zelf een 660 en ben ook benieuwd hoe dat bij een 590/595 gaat (voordat ik zelf de overstap ga maken)
Rush FZ1N schreef:Sterker nog, dat is verreweg de beste manier! Als je de route op de kaart zichtbaar maakt en inzoomd kun je naar de door jouw gewenste plek rijden. Daar aangekomen activeer je de route. Je moet dan uiteraard niet voor het begin kiezen.Als je vooraf alle punten "zacht" hebt gemaakt, kies je voor het eindpunt.
Keer terug naar Garmin Zumo 595LM
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast