USB line in/out

De specifiek op motorrijders gerichte navigatiesystemen van Garmin, introductie 2016
Plaats reactie
pvw
Berichten: 49
Lid geworden op: 12 mar 2017 16:58

USB line in/out

Bericht door pvw »

Ik had van de week mijn action cam op de USB van de 595 aangesloten. Nou dacht ik te zien dat hij bijlaade (te zien aan het kleine bliksempje in de batterij satus), maar na een paar uur was de camera leeg en de USB aansluiting liet niet zien dat hij aan het bijladen was.

Nou vraag ik me af: ben ik nou gek of heb ik het nou gewoon verkeerd gezien!

De vraag is dus of er op de USB uitgang iets kan worden aangesloten dat dan gelijk bijgeladen wordt?

Mijn USB lgeeft geen teken van leven als er iets op aangesloten wordt. Als dat wel zou moeten waar zou dat aan kunnen liggen? Voor zover ik weet heeft hij geen losse zekering.

In de gebruiksaanwijzing staat daarover niks.
Laatst gewijzigd door pvw op 10 aug 2017 08:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mgent
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2649
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:44
Locatie: Adinkerke

Re: USB line in/out

Bericht door Mgent »

Usb van gps geeft stroom, maar gps dient dan wel aan te staan. Echter alleen genoeg voor een smartphone.
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.

pvw
Berichten: 49
Lid geworden op: 12 mar 2017 16:58

Re: USB line in/out

Bericht door pvw »

Bedankt voor je antwoord.

GPS stond aan. Ik zal vanmiddag eens kijken of hij het wel doet met een telefoon eraan.

Ik laat het weten.

Gebruikersavatar
QuattroFrits
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2938
Lid geworden op: 13 jan 2008 16:59
Locatie: Hulsberg
Contacteer:

Re: USB line in/out

Bericht door QuattroFrits »

Ook hier is al veel over geschreven, het ging dan wel over de motormount van de 590, maar die is hetzelfde als de 595.
Met een GPS geen stress en zonder GPS vergaat de wereld ook niet.
Virb XE + Zumo XT + Nuvi 2599 LMT-D + Schuberth C4 Pro met SC1A + Dashcam 67W.

pvw
Berichten: 49
Lid geworden op: 12 mar 2017 16:58

Re: USB line in/out

Bericht door pvw »

Heb inderdaad het e.e.a. gevonden hierover.

Om het gedoe maar uit de weg te gaan maar een andere USB bevestiging gemaakt op de motor. Kan ik ook eens gaan rijden zonder navigatie. :lol:

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Zumo 595LM”