MP3 sectie Garmin 595LM

De specifiek op motorrijders gerichte navigatiesystemen van Garmin, introductie 2016
Plaats reactie
Motor Muis
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jun 2019 11:54

MP3 sectie Garmin 595LM

Bericht door Motor Muis »

Heerlijk dat je muziek kunt afspelen tijdens het rijden, maar wat een programma :oops:
Ik ben flink aan het experimenteren met playlists en dacht dat ik via artiest of album best wel mijn playlists kon vullen, nou niet dus. Een alfabetische volgorde lukt Garmin niet eens :oops:

Met een programma de tags bewerkt, zodat ik daarop kan selecteren. Nu maakt de 595 er helemaal een zooitje van. Mapnamen, artiestennamen, bestandsnamen en albumnamen staan doodleuk door elkaar. Moet je eens proberen een album met een van de laatste letters van het alfabet te bereiken... een scrollvinger had ik nog niet :x

Ik hoop natuurlijk dat het aan mij ligt en dat iemand hier een mooie oplossing voor heeft :D

Wie weet een handige oplossing ?

Gebruikersavatar
Mgent
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2649
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:44
Locatie: Adinkerke

Re: MP3 sectie Garmin 595LM

Bericht door Mgent »

Ligt idd aan jou, want standaard maakt het toestel er een alfa lijst van. Indien je een speellijst overzet met mp3u bestand in dan is die speellijst zoals je hem zelf hebt samen gesteld. er bestaan tal van programma's die dit kunnen verwezenlijken.
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Zumo 595LM”