Geen bluetooth verbinding meer.

De specifiek op motorrijders gerichte navigatiesystemen van Garmin, introductie 2016
Plaats reactie
Gebruikersavatar
newby
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 nov 2009 22:30
Locatie: Haaglanden
Contacteer:

Geen bluetooth verbinding meer.

Bericht door newby »

Ik heb een lastig probleempje, als bluetooth headset gebruik ik een Sena SF1 en dat is lang goed gegaan. Tot op een moment tijdens een rit de verbinding werd verbroken tussen mijn 595 en de headset. Ik kan het keuzevakje op de Garmin wel aanvinken en dan wordt de verbinding ook wel weer hersteld, maar voor korte duur (paar minuten) en daarna verbreekt de verbinding weer.
Ik heb de Garmin al eens een reset gegeven, maar dat heeft niet geholpen. Zowel de Garmin als de Sena zijn voorzien van de laatste versie software.

Heeft iemand een idee om de verbinding blijvend te herstellen en in stand te houden?
Never ride faster than your guardian angel can fly
FJR1300 met Zumo XT

WWW.motorbegeleiding.nl
Ouwe Meuk: SPIII, SP2820, Zumo 340, Zumo 595

Gebruikersavatar
Mgent
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2649
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:44
Locatie: Adinkerke

Re: Geen bluetooth verbinding meer.

Bericht door Mgent »

Je Sena ook al eens een Factory reset gegeven? Want de fout kan ook daar zitten.
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.

Gebruikersavatar
newby
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 nov 2009 22:30
Locatie: Haaglanden
Contacteer:

Re: Geen bluetooth verbinding meer.

Bericht door newby »

Hm, nee. Dat ga ik vanavond proberen je hoort van mij, alvast bedankt voor de suggestie.
Never ride faster than your guardian angel can fly
FJR1300 met Zumo XT

WWW.motorbegeleiding.nl
Ouwe Meuk: SPIII, SP2820, Zumo 340, Zumo 595

Gebruikersavatar
newby
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 nov 2009 22:30
Locatie: Haaglanden
Contacteer:

Re: Geen bluetooth verbinding meer.

Bericht door newby »

Ik heb van alles uit zitten proberen en daarna het besluit genomen om in Moordrecht langs te gaan. Daar hebben ze het gefikst. Er is weer verbinding. De oorzaak was dat niet goed de handleiding gelezen had, stom dus.
Waarschijnlijk was een complete reset van zowel de Garmin als de Sena de oplossing.
Never ride faster than your guardian angel can fly
FJR1300 met Zumo XT

WWW.motorbegeleiding.nl
Ouwe Meuk: SPIII, SP2820, Zumo 340, Zumo 595

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Zumo 595LM”