Zumo 395 ratelt eerst andere route dan ingesteld

De specifiek op motorrijders gerichte navigatiesystemen van Garmin, introductie 2016
Plaats reactie
rl
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 aug 2009 14:33

Zumo 395 ratelt eerst andere route dan ingesteld

Bericht door rl »

Ik geef in Waarheen een bestemming in, het begin van mijn track die ik ga rijden (herberekenen aan).
Vervolgens navigeer ik daar naar toe en kom aan op de vooraf ingestelde bestemming, bestemming bereikt.
Dan rijdt ik de volledige track (herberekenen uit). Ik voltooi deze track volledig, bestemming bereikt.
Wanneer ik vervolgens naar huis wil navigeren (herberekenen aan) ratelt mijn zumo 395 eerst het verloop van een hele route beschrijving op voordat deze aan de daadwerkelijke terugreis begint, hoe kan dit, en of hoe kan ik dit voorkomen?

Gebruikersavatar
wpee
Berichten: 475
Lid geworden op: 11 okt 2006 21:34
Locatie: Kessel LB
Contacteer:

Re: Zumo 395 ratelt eerst andere route dan ingesteld

Bericht door wpee »

Ik hen zoiets gehad met 350 icm scala rider q1.
Even bt verbinding compleet weg doen, opnieuw pairen en dan werkt het weer. Leek een soort cache te zijn bij mij.
gr. Wim.
Garmin Quest -> Zumo 350 -> Zumo 590-595 -> Zumo XT + Scala Rider Q1

rl
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 aug 2009 14:33

Re: Zumo 395 ratelt eerst andere route dan ingesteld

Bericht door rl »

Ik heb zelf een Scala Rider Q3. Ik zal hem eens opnieuw pairen en kijken of het probleem dan niet meer terugkomt.
Ik hoop niet dat ik dat iedere keer moet doen.
Wat me ook opvalt is dat de meldingen van Flitsmeister steeds minder vaak doorkomen... terwijl de muziek (spotify) wel goed wordt afgespeeld via mijn telefoon.
Ik heb mijn Q3 eerst gepaired met mijn iphone 7 en daarna met mijn zumo 395.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Zumo 395LM en 345LM”