Route op tomtom 410 zetten.

Hans Schipper
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 527
Lid geworden op: 29 apr 2004 10:07
Locatie: Dijk en Waard

Re: Route op tomtom 410 zetten.

Bericht door Hans Schipper »

Mijn hardware configuratie is iMac-iphone 5s-Tom550.
Routes maken in mydrive op iMac gaat prima. Synchroniseren met Tom550 verloopt feilloos.
Als ik jouw info lees twijfel ik of jij in jouw Tom 410 de MyDrive app wel met hetzelfde email-adres en wachtwoord hebt geactiveerd als op jouw iMac... kan mij natuurlijk vergissen, maar controleer dit eens. Als het wél zo is zou je de in MyDrive op de iMac gemaakte routes absoluut in ‘mijn routes’ van de Tom 410 moeten krijgen.

Gebruikersavatar
Mgent
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2649
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:44
Locatie: Adinkerke

Re: Route op tomtom 410 zetten.

Bericht door Mgent »

Mr. M schreef: Blijkbaar een bug in Safari. Aan de andere kant was dat 2 jaar geleden...

PS: De TomTom helpdesk is goed, die kun je altijd effe een belltje doen. Maar hopenlijk komt er iemand langs jouw Apple configuratie - Rider 4x0
Hier werkt het wel, mac's, iPhone,wel 550. En ook met Safari en Firefox. Chrome komt er niet op...
Overigens helpdesk goed? Helaas. Standaard antwoorden met kopieer en plak uit het grote oplossingenboek.
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.

Gebruikersavatar
Mr. M
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2687
Lid geworden op: 5 feb 2007 18:04
Locatie: Wageningen

Re: Route op tomtom 410 zetten.

Bericht door Mr. M »

In Belgie misschien, hier wordt de helpdesk van TT als een van de beteren gezien.
Maar help de TopicStarter zou ik zeggen.
BMW R60/Steib, xChallenge, xCountry, 1150GS
Prolech MT5001 Android en Ulefone Armor 5 Android icm TomTom Go App en Osmand+

Plaats reactie

Terug naar “TomTom Rider 4x/4x0”