Garmin GPSMAP 276Cx

De GPSmap 276CX, opvolger van de GPSmap 276C
Gebruikersavatar
tony rave
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2113
Lid geworden op: 1 dec 2004 14:33
Locatie: View over Baltic Sea

Re: Garmin GPSMAP 276Cx

Bericht door tony rave »

Bij gebrek aan 'groot nieuws' wordt zelfs een schroefje belangrijk genoeg :D .

Ik vond, als kleinigheidje, dat het bijgeleverde gereedschapje het gaatje voor b.v. een sleutelring aan de verkeerde kant heeft. Daarom ook een gaatje geboord aan de andere helft van de houder. Het eigenlijke schroevendraaiertje kan ik nu gemakkelijk uit de houder draaien die, altijd gemakkelijk bereikbaar, in de tanktas ligt.

Voor mijn gebruik voldoet het originele gereedschapje nu prima.
torx_schrvd.jpg
torx_schrvd.jpg (57.71 KiB) 677 keer bekeken
Ж MapSource ► route-creatie ║ directe-route + track ► GPSMap's 60CSx, 79S, 276Cx (probleemloos)║BaseCamp ► databeheer Ж

Gebruikersavatar
Mr. M
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2687
Lid geworden op: 5 feb 2007 18:04
Locatie: Wageningen

Re: Garmin GPSMAP 276Cx

Bericht door Mr. M »

Ik denk dat dat niets voor niets aande schroevendraaier kant zit.
Als hij lostrilt tijdens het rijden ben je hem kwijt. Mijn sleutelbos lampjes gaan zelfs in mijn broekzak 'uitelkaar' en heb ik 4 losse batterijen en een voor en achterkant in de zak :)
BMW R60/Steib, xChallenge, xCountry, 1150GS
Prolech MT5001 Android en Ulefone Armor 5 Android icm TomTom Go App en Osmand+

Gebruikersavatar
tony rave
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2113
Lid geworden op: 1 dec 2004 14:33
Locatie: View over Baltic Sea

Re: Garmin GPSMAP 276Cx

Bericht door tony rave »

Mr. M schreef:Als hij lostrilt tijdens het rijden ben je hem kwijt.
Precies, maar geen zorg want tijdens het rijden ligt alles in de tanktas en dan nog daaraan vastgemaakt middels een draaglint. Behalve natuurlijk de contactsleutel die uiteraard in de draaischakelaar (contactslot) steekt tijdens het rijden.

Het weinige wat ik tot nog toe, al lang geleden, tijdens het rijden wel verloor was een paar schoenen die ik onder het voorspatbord (die m.i. "lelijke snavel" van een R1100GS) gebonden had. Mijn achterligger zag het en raapte het weer op.
Een fles water, aan de buitenzijde van de koffer geplaatst, is op een hobbelige weg ooit ongezien uit de houder gesprongen.

Geen 'echt' nieuws m.b.t. de 276Cx, maar ik kan wel melden dat afgelopen zondag het toestel weer prima beviel. Bij 'navigate track' wordt de track als een duidelijk zichtbare paarse lijn getoond, wat dikker getekend dan de track bij 'tonen' op de kaart. Gewoon prima !
Ж MapSource ► route-creatie ║ directe-route + track ► GPSMap's 60CSx, 79S, 276Cx (probleemloos)║BaseCamp ► databeheer Ж

Plaats reactie

Terug naar “GPSmap 276Cx”