GPSmap 276Cx Firmware update

De GPSmap 276CX, opvolger van de GPSmap 276C
STXrider
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: GPSmap 276Cx Firmware update

Bericht door STXrider »

Change History: van de Garmin site (ter vergelijking vorige update punten erbij gezet) Mochten er nog punten missen dan moeten die nog eens gemeld worden :wink:

Changes made from version 4.30 to 4.60:
  • Added search by symbol for waypoints
  • Added G3 marine map support
  • Fixed issue causing weather map to not update
  • Fixed display issue with waypoints
  • Fixed display issue with user timer
Changes made from version 4.00 to 4.30:
  • Fixed custom POI alerts.
  • Fixed issue causing weather map UI slowness.
  • Fixed issue where some highway and freeway map labels were being cut off.
  • Fixed potential issue were depth contour labels would not draw.
  • Improved spell search for user points.
    Hadden ze inderdaad aan de zoekfunctie van de Via punten gesleuteld :|
Plots werd er melding gemaakt van een update. Dan hebben ze toch ondertussen dingen aangepast :P .

Dingen die mij opvielen zijn:
  • Dat de icoontjes weer zichtbaar zijn in de lijst van de Via-punten.
  • in het menu waar je de satelieten ziet, zie je bij route de laastste geladen routes. Ik weet niet zeker of het al zo was..?
  • Ook bij de punten in het menu zie je weer de icoontjes.
  • Onder Spoor zijn volgens mij ook meer gegevens te zien onder de verschillende tab-bladen.
  • Hij geeft bij mij eindelijk ook de weersverwachting weer, was ook niet. Maar ik deed er niets mee...
  • Onder agenda in het menu (onder tab-blad zon en maan) zie ik nu een afbeelding met de situatie (nieuw?)
Gehad: SPIII ~Zumo 550 ~ Honda Zumo 550
Nu: Tripy 2 ~ Garmin GPSMAP 276Cx v4.6 - CN 2020.10 ~ Roadbookhouder A4 ~TomTom 6200

tony rave
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door tony rave »

Mijn waarnemingen in het rood.
STXrider schreef:
  • Added search by symbol for waypoints. Werkt, maar per category nog steeds niet.
  • Fixed display issue with user timer. OK nu.
  • Improved spell search for user points. Hadden ze inderdaad aan de zoekfunctie van de Via punten gesleuteld. Ik denk dat ze hier niet Waypoints/Favorieten bedoelen maar Custom-POI's onder Menu-Extra.
  • in het menu waar je de satelieten ziet, zie je bij route de laastste geladen routes. Ik weet niet zeker of het al zo was..? Onveranderd volgens mij.
  • Onder Spoor zijn volgens mij ook meer gegevens te zien onder de verschillende tab-bladen. Onveranderd volgens mij.
  • Onder agenda in het menu (onder tab-blad zon en maan) zie ik nu een afbeelding met de situatie (nieuw?). Je bedoelt niet "Agenda" maar "Celestial? Onveranderd volgens mij.
Visiuele navigatie ondersteuning: JA graag, daarbij ook Allerlei meldingen - Audio - Bluetooth - WiFi: NEE bedankt.
MapSource 6.13.7 ► Route-creatie | GPSMap 60CSx+276Cx+60CSx ► (auto)navigatie o.b.v. viapunten | BaseCamp ► databeheer.

Max Kool
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Bericht door Max Kool »

En we hebben weer een nieuwe...

Changes made from version 4.60 to 4.80:
  • Fixed possible issue where device would shutdown when changing GPS source.
  • Improvements for the display of Arabic and Russian languages.
Roses are #FF0000, violets are #0000FF
All my base are belong to you.

tony rave
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door tony rave »

Helaas geen verbeteringen mbt de punten genoemd bij http://forum.gps.nl/viewtopic.php?f=137 ... 166#p43716

Wel een (nieuw?) foutje gevonden ivm het Custom-Point scherm, lijkt op hetgeen gemeld bij p3 (in bovenstaande link).

Interface = 'Garmin spanner', Find - Extra - Select any custom POI - Enter, verbindt toestel met PC via USB-kabel, de vraag 'Go to Mass Storage? Yes / No' verschijnt en het programma hangt.
Visiuele navigatie ondersteuning: JA graag, daarbij ook Allerlei meldingen - Audio - Bluetooth - WiFi: NEE bedankt.
MapSource 6.13.7 ► Route-creatie | GPSMap 60CSx+276Cx+60CSx ► (auto)navigatie o.b.v. viapunten | BaseCamp ► databeheer.

Plaats reactie

Terug naar “GPSmap 276Cx”