Communicatie via Bmw navigator VI

Plaats reactie
Hans herintreder
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 jul 2014 08:43

Communicatie via Bmw navigator VI

Bericht door Hans herintreder »

Beste allemaal,

ik zit met het volgende probleempje/uitdaging. Ik kan bellen via mijn Navigator 6 van BMW. Werkt goed, (erg duidelijk zelfs) maar bij elk gesprek en met enige regelmaat valt de verbinding dan weg, ff wachten en dan komt de verbinding terug. Net of het apparaat ff na moet denken voor hij de verbinding weer verder voortzet. Erg lastig.
Nu kan ik mijn telefoon rechtstreeks naar mn Sena zetten maar daar heb ik maar 3 snelkies nummers. Daar komt bij dat ik niet zie wie er belt, en dus niet kan weigeren als ik b.v. op vakantie ben.
Nu zijn er mensen met reacties als bellen op de motor is taboe, maar daar zit ik niet op te wachten. Ik moet gewoon kunnen bellen zoals de functies bedoelt zijn en met n eigen bedrijf is dit wel zo gemakkelijk.
Wat doe ik niet goed, of wat moet ik veranderen aan de instellingen.
Alles is al diverse malen verwijdert en opnieuw en anders aangesloten maar dit helpt niet helaas.
ik hoop dat iemand het antwoordt weet.
(apple wijst naar bmw, bmw wijst naar sena, sena wijst naar apple, kortom de cirkel is rond)

configuratie, IPhone 7, BMW Navigator 6, en de Sena 10c

Gr Hans

Gebruikersavatar
FM
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 5006
Lid geworden op: 30 mei 2005 20:49
Locatie: Holsbeek

Re: Communicatie via Bmw navigator VI

Bericht door FM »

Hans herintreder schreef:Beste allemaal,

Werkt goed, (erg duidelijk zelfs) maar bij elk gesprek en met enige regelmaat valt de verbinding dan weg, ff wachten en dan komt de verbinding terug. Net of het apparaat ff na moet denken voor hij de verbinding weer verder voortzet. Erg lastig.
Is dat werkelijk erg lastig? Dat had ik 8 jaar geleden al voor bij mijn Cardo en Zumo550, en dat is nooit verbeterd. Ik moest zelfs de bluetooth verbinding zelf weer starten. Maar ik heb geleerd ermee te leven.

Ik moet wel zeggen dat telefoongesprekken bi mij maar occasioneel voorkomen. Wanneer je echt veel telefoons moet verwerken, kan ik het me wel inbeelden dat dit vervelend is.
Zumo XT, KTM 790 Adventure, SRC op Schubert C3 Pro, Edge Touring, Edge Explorer 2

Hans herintreder
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 jul 2014 08:43

Re: Communicatie via Bmw navigator VI

Bericht door Hans herintreder »

hoi, ja voor mij is dat erg lastig,ik bel erg veel onderweg, naast het feit dat deze functie ook gewoon moet werken.
Ik ben er erg mee onthand. (in mn vrije tijd zet m gewoon uit. :D )

Plaats reactie

Terug naar “BMW Navigator”