Nav 6 aan laptop

Gebruikersavatar
Ruud Woudstra
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 1287
Lid geworden op: 23 aug 2010 19:15
Locatie: Zwolle

Re: Nav 6 aan laptop

Bericht door Ruud Woudstra »

Helemaal mee eens, het scherm is super. Dat is ook de reden dat ik de Nav houd. Anders had ik wel voor de Z395/595 gekozen. Of wie weet TT.

Ruud.
GPS-en: Edge-1040, Vivo-active-3. Zumo-660(LTU), Varia RTL 515 en UT 800 lichten. Kaarten: CN-lifetime. OFM-kaarten

Leef vandaag, morgen kan alles anders zijn.....

Gebruikersavatar
hansvandermeer
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 jun 2007 23:09
Locatie: Roelofarendsveen

Re: Nav 6 aan laptop

Bericht door hansvandermeer »

Nog even terugkomend op het niet willen koppelen van de NAV6 op de USB poort van b.v. een laptop. Aanvankelijk had ik ook dit probleem.

Mijn laptop heeft 2 vrije usb poorten, op de ene wil de NAV6 geen verbinding maken met de laptop maar wel laden, op de andere maakt hij wel verbinding met de laptop maar gaat niet laden.

Bij de poort waar de nav6 wel wil laden maar geen verbinding maakt staat een kleine bliksemschicht, volgens de manual van de laptop is dat een power uitgang tot 5A waardoor de NAV6 besluit te gaan laden i.p.v. verbinden. Geen probleem dus maar een oplossing, alleen opletten waar je de usb steker insteekt, afhankelijk van wat ik met de NAV6 wil doen.

Voor diegenen die op alle USB poorten een hoog of hoger ampérage dan "normaal" ter beschikking hebben mogelijk de oorzaak van het niet willen verbinden van NAV6 en laptop?

Op mijn standaard Samsung en Sony GSM lader gaat de NAV6 niet laden, 1 en 1 lijkt 2 in dit geval.
Groeten Hans
Suzuki T250, Suzuki T500, Suzuki GT550, BMW 75/5, BMW 60/7, BMW K100LT, BMW R1150RT, BMW K1300GT, K1600GTL, BMW R1200RT LC, Zumo 550, Zumo 660, Navigator VI.

Plaats reactie

Terug naar “BMW Navigator”