`garmin Zumo 396LM Hapert

Plaats reactie
Diederich Penders
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jun 2018 11:14

`garmin Zumo 396LM Hapert

Bericht door Diederich Penders »

Als ik mijn iphone 8 plus koppel met de Zumo 396 en ik gebruik de iphone/ipod bluetooth kanaal om muziek te beluisteren, dan gaat de zumo proberen de gegevens van de muziek op mijn iphone zoals afspeellijsten en nummers binnen te halen. Nu heb ik via itunes een 12000 nummers staan die ik op mijn iphone kan streamen via itunes match. Ik heb ook heel veel afspeellijsten in itunes. Nu heb ik ondervonden dat als de Zumo een tijdje aanstaat en meerdere gegevens al heeft binnen gehaald, dan gaat de muziek en de stem haperen. Ook gaat het toestel traag reageren als je op een toets drukt. Als ik de toepassing (voor smart link) bij bluetooth uitvink, dan werkt alles weer normaal. Of ik moet weer een harde reset doen, dan is alles weer normaal voor een tijdje. Ik denk dat de Zumo de gegevensstroom van mijn muziek niet aankan en dat hier het probleem ligt, maar dit zou toch niet mogen in deze tijd van media streaming. Mvg Diederich

Gebruikersavatar
Mgent
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2649
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:44
Locatie: Adinkerke

Re: `garmin Zumo 396LM Hapert

Bericht door Mgent »

En, wat is de vraag nu ? :roll:
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.

Rush FZ1N
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2231
Lid geworden op: 2 jan 2009 11:08
Locatie: Veldhoven

Re: `garmin Zumo 396LM Hapert

Bericht door Rush FZ1N »

Mgent schreef:En, wat is de vraag nu ? :roll:
Er is geen vraag. Hij geeft enkel aan dat hij denkt dat de Zumo zijn hoeveelheid muziek niet aan kan.
Ik vind dat logisch. Voor Garmin is muziek bijzaak. Een normale hoeveelheid aan muziek kan hij al amper aan.

Gewoon een niet te grote hoeveelheid muziek in de mp3 van de Zumo zelf, of véél minder muziek streamen en alles zal goed werken.
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1040 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.

Gebruikersavatar
RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 3857
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:14
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: `garmin Zumo 396LM Hapert

Bericht door RonalT »

Onze navigatiesystemen zijn in hoofdzaak bedoeld om de weg te wijzen. Er zijn in de loop van de tijd een heleboel opties (speeltjes) bij gebouwd. Sommige mensen willen dat allemaal tegelijk koppelen en laten werken.

En dan denk ik even aan mezelf.
Ik kan een heleboel dingen, maar je moet niet verwachten dat ik dat allemaal tegelijk kan. :roll: :roll:
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

Rush FZ1N
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2231
Lid geworden op: 2 jan 2009 11:08
Locatie: Veldhoven

Re: `garmin Zumo 396LM Hapert

Bericht door Rush FZ1N »

RonalT schreef:Onze navigatiesystemen zijn in hoofdzaak bedoeld om de weg te wijzen. Er zijn in de loop van de tijd een heleboel opties (speeltjes) bij gebouwd. Sommige mensen willen dat allemaal tegelijk koppelen en laten werken.

En dan denk ik even aan mezelf.
Ik kan een heleboel dingen, maar je moet niet verwachten dat ik dat allemaal tegelijk kan. :roll: :roll:
Inderdaad. Kwestie van verwachtingsmanagement :wink:
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1040 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.

Diederich Penders
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jun 2018 11:14

Re: `garmin Zumo 396LM Hapert

Bericht door Diederich Penders »

Vermits een update van het toestel waardoor de snelheid van bestandsoverdracht hoger is blijkt de oplossing voor mijn probleem. Ook moet ik mijn toestellen in een driehoek verbinden met elkaar, iphone met zumo en zumo met headset, en iphone rechtstreeks met zumo (altijd geleerd dat dit niet mocht). Moest ik hierbij mensen met een hoog verwachtingspatroon mee geholpen hebben, graag gedaan. ;)

Rush FZ1N
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2231
Lid geworden op: 2 jan 2009 11:08
Locatie: Veldhoven

Re: `garmin Zumo 396LM Hapert

Bericht door Rush FZ1N »

Diederich Penders schreef:Ook moet ik mijn toestellen in een driehoek verbinden met elkaar, iphone met zumo en zumo met headset, en iphone rechtstreeks met zumo
Wat is het verschil tussen iPhone met zumo en iPhone rechtstreeks met zumo?
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1040 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.

Diederich Penders
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jun 2018 11:14

Re: `garmin Zumo 396LM Hapert

Bericht door Diederich Penders »

Ik bedoel iphone met zumo en zumo met headset wat het gebruikelijke is, maar dan nog iphone met headset rechtstreeks.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Zumo 346LM en 396LM”