Kan geen WiFi netwerk vinden
- pheufk
- WayPoint relatie
- Berichten: 2064
- Lid geworden op: 19 sep 2006 21:07
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
Re: Kan geen WiFi netwerk vinden
Als ik nu via wifi naar updates zoek krijg ik de tekst controleren op updates, dan na enkele sec.kaart bijgewerkt en software bijgewerkt. Dat klopt ook daar er geen kaart en software updates zijn.
Groetjes Piet,
SP2820 firmware 4.40 - NT 2020.20
Zumo 660 CN2023.10 NT
Zumo 550 firmware 5.00 - CN 2023.10 NT
Zumo 396 LMT-S CN Europa 2024.10 NTU Sena SRL-2
SP2820 firmware 4.40 - NT 2020.20
Zumo 660 CN2023.10 NT
Zumo 550 firmware 5.00 - CN 2023.10 NT
Zumo 396 LMT-S CN Europa 2024.10 NTU Sena SRL-2
Re: Kan geen WiFi netwerk vinden
Dan krijg je meer dan ik.
Zal het aan mijn netwerk liggen? Maar wat dan?
Zal het aan mijn netwerk liggen? Maar wat dan?
Eerst rijden, dan oordelen. Zumo XT op Tenere 700.
- pheufk
- WayPoint relatie
- Berichten: 2064
- Lid geworden op: 19 sep 2006 21:07
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
Re: Kan geen WiFi netwerk vinden
Probeer het is op een ander netwerk
Groetjes Piet,
SP2820 firmware 4.40 - NT 2020.20
Zumo 660 CN2023.10 NT
Zumo 550 firmware 5.00 - CN 2023.10 NT
Zumo 396 LMT-S CN Europa 2024.10 NTU Sena SRL-2
SP2820 firmware 4.40 - NT 2020.20
Zumo 660 CN2023.10 NT
Zumo 550 firmware 5.00 - CN 2023.10 NT
Zumo 396 LMT-S CN Europa 2024.10 NTU Sena SRL-2
Re: Kan geen WiFi netwerk vinden
Mee bezig.
Met kabel, zonder kabel.
Met kabel aan de pc (mass storage anders ziet ie hem niet, maar ook MTP setting), met kabel aan een lader.
Deze lader liet het scherm van USB over 20 seconden verschijnen. Een lader?
Diverse netwerken met en zonder beveiliging.
Allemaal via dezelfde router van Ziggo. Ook 1 via een stopcontact met een Netgearapparaatje.
In de router is de Garmin wel zichtbaar.
Hij staat er 1x in maar bij de lijst met aangesloten apparaten 2x. 2 verschillende IP-adressen.
192.168.178.94/24 en 192.168.101.94/24 met resp 59 en 39 leasetijd.
Na reset is dat weg en staat er nog maar 1.
Maar niets helpt.
Morgen maar eens naar de buren.
Met kabel, zonder kabel.
Met kabel aan de pc (mass storage anders ziet ie hem niet, maar ook MTP setting), met kabel aan een lader.
Deze lader liet het scherm van USB over 20 seconden verschijnen. Een lader?
Diverse netwerken met en zonder beveiliging.
Allemaal via dezelfde router van Ziggo. Ook 1 via een stopcontact met een Netgearapparaatje.
In de router is de Garmin wel zichtbaar.
Hij staat er 1x in maar bij de lijst met aangesloten apparaten 2x. 2 verschillende IP-adressen.
192.168.178.94/24 en 192.168.101.94/24 met resp 59 en 39 leasetijd.
Na reset is dat weg en staat er nog maar 1.
Maar niets helpt.
Morgen maar eens naar de buren.
Eerst rijden, dan oordelen. Zumo XT op Tenere 700.
Re: Kan geen WiFi netwerk vinden
Je kan handmatig je router inbrengen. Dat werkte bij mij wel.
Re: Kan geen WiFi netwerk vinden
Bij de buren en op het werk beide niks.
Dwz wel een netwerk, wel verbinding (als WPA+WPA2 maar uitstaat, maar ook zonder beveiliging), maar geen contact met de updateserver.
Koop je een apparaat met wifi, want dat heeft voordelen, doet ie het niet.
Dwz wel een netwerk, wel verbinding (als WPA+WPA2 maar uitstaat, maar ook zonder beveiliging), maar geen contact met de updateserver.
Koop je een apparaat met wifi, want dat heeft voordelen, doet ie het niet.
Eerst rijden, dan oordelen. Zumo XT op Tenere 700.
Re: Kan geen WiFi netwerk vinden
Garmin een uitgebreide email gestuurd. Ben benieuwd.
Eerst rijden, dan oordelen. Zumo XT op Tenere 700.
Re: Kan geen WiFi netwerk vinden
Ik heb 18/2 een mail gestuurd naar Garmin over de wifi perikelen.
Vorig week kreeg ik een mail. Over het contact met de klantenservice. Huh? Helemaal niet gehad!
Maar vandaag dan toch. Lachen!
Ik had van TomTom al een soortgelijk antwoord gehad, dus ze staan weer gelijk.
Onderstaand moet je vanuit onderen lezen.
====================
nlsupport@garmin.com
17:15 (1 uur geleden)
aan ik
Beste,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Garmin Support.
Het is inderdaad er voor gemaakt echter het is een onstabiele verbinding en als ineens tijdens de update het signaal wegvalt op het toestel dan kan het andere gevolgen hebben.
Daarom raden we altijd aan te updaten dmv een bekabelde verbinding.
Zeker met software updates.
Met vriendelijke groeten,
Klaasje
______________________________________________________________
Garmin Support - http://www.garmin.nl
>> Original Message ...
>> From: inboxjw@gmail.com
>> To: nlsupport@garmin.com
>> Subject: Re: zūmo(R) 396 LMT-S - Wi-Fi << Reference ID: 13445176K1 >>
>> Sent: 14/03/2019 09:36
>>
>>
Dan klopt jullie marketing niet.
WiFi is juist voor het updaten van firmware en kaarten zonder kabel.
Wat moet je er anders mee
>>
Op do 14 mrt. 2019 om 12:49 schreef <nlsupport@garmin.com>
>>
Beste,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Garmin Support.
Updaten via express kan het beste gedaan worden dmv een kabel verbinding, dus het toestel aansluiten op de pc.
>> De wifi functie is helaas niet geschikt er voor.
>> Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Klaasje
>>
Garmin Support
Vorig week kreeg ik een mail. Over het contact met de klantenservice. Huh? Helemaal niet gehad!
Maar vandaag dan toch. Lachen!
Ik had van TomTom al een soortgelijk antwoord gehad, dus ze staan weer gelijk.
Onderstaand moet je vanuit onderen lezen.
====================
nlsupport@garmin.com
17:15 (1 uur geleden)
aan ik
Beste,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Garmin Support.
Het is inderdaad er voor gemaakt echter het is een onstabiele verbinding en als ineens tijdens de update het signaal wegvalt op het toestel dan kan het andere gevolgen hebben.
Daarom raden we altijd aan te updaten dmv een bekabelde verbinding.
Zeker met software updates.
Met vriendelijke groeten,
Klaasje
______________________________________________________________
Garmin Support - http://www.garmin.nl
>> Original Message ...
>> From: inboxjw@gmail.com
>> To: nlsupport@garmin.com
>> Subject: Re: zūmo(R) 396 LMT-S - Wi-Fi << Reference ID: 13445176K1 >>
>> Sent: 14/03/2019 09:36
>>
>>
Dan klopt jullie marketing niet.
WiFi is juist voor het updaten van firmware en kaarten zonder kabel.
Wat moet je er anders mee
>>
Op do 14 mrt. 2019 om 12:49 schreef <nlsupport@garmin.com>
>>
Beste,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Garmin Support.
Updaten via express kan het beste gedaan worden dmv een kabel verbinding, dus het toestel aansluiten op de pc.
>> De wifi functie is helaas niet geschikt er voor.
>> Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Klaasje
>>
Garmin Support
Eerst rijden, dan oordelen. Zumo XT op Tenere 700.