Update perikelen

Plaats reactie
Rush FZ1N
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2231
Lid geworden op: 2 jan 2009 11:08
Locatie: Veldhoven

Update perikelen

Bericht door Rush FZ1N »

Ik heb steeds minder geloof in TomTom. Gisteravond aangesloten aan de stroom voor een kaart update. Vanmorgen de melding dat ik minimaal een kaart moest selecteren. Er stond er namelijk geen meer op! Vervolgens de meldingen dat mijn Wifi niet verbonden kon worden en dat ik de Mydrive gegevens opnieuw moest instellen.

Ik heb het kreng maar uitgezet (niet de slaapstand) en na een minuutje weer aangezet.
Nu draait ie een update. Weet nog niet wat voor een :?:

Dacht dat dit soort flauwekul aan Garmin was voorbehouden.
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1040 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.

Gebruikersavatar
RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 3857
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:14
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: Update perikelen

Bericht door RonalT »

Zoals ik al meer heb geschreven: een toestel is eenvoudig te bedienen als er geen bijzondere functies op zitten. Evenzo gaat er niets mis als het toestel eenvoudig van opzet is.
In het verleden voldeden de ZUMO's van Garmin aan deze voorwaarden en ging er daar regelmatig iets mis en bij TT niet. Maar nu TT de ZUMO's aan het inhalen is krijg je dezelfde problemen....

Helaas voor je, het is niet anders.

Ik heb ook wel eens geschreven als je een eenvoudig te bedienen apparaat wilt hebben je een koffiezetapparaat moet kopen. Of misschien een waterkoker. :-) ;-)
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

Rush FZ1N
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2231
Lid geworden op: 2 jan 2009 11:08
Locatie: Veldhoven

Re: Update perikelen

Bericht door Rush FZ1N »

RonalT schreef:Zoals ik al meer heb geschreven: een toestel is eenvoudig te bedienen als er geen bijzondere functies op zitten. Evenzo gaat er niets mis als het toestel eenvoudig van opzet is.
In het verleden voldeden de ZUMO's van Garmin aan deze voorwaarden en ging er daar regelmatig iets mis en bij TT niet. Maar nu TT de ZUMO's aan het inhalen is krijg je dezelfde problemen....

Helaas voor je, het is niet anders.

Ik heb ook wel eens geschreven als je een eenvoudig te bedienen apparaat wilt hebben je een koffiezetapparaat moet kopen. Of misschien een waterkoker. :-) ;-)
Helemaal mee eens. Hoewel een koffiezetapparaat tegenwoordig ook al lastig begint te worden :wink:

Inmiddels staat de (kaart)update erop en meteen kwam er een melding dat er weer een update klaar stond. Deze stond er binnen een paar minuten op.
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1040 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.

Plaats reactie

Terug naar “TomTom Rider 550”