Zekering stuk ????

Plaats reactie
Suske60
Berichten: 3
Lid geworden op: 3 jun 2019 14:33

Zekering stuk ????

Bericht door Suske60 »

TTR550 originele houder reeds 2x stuk( zekering??) nu alweer!! Is nog wel onder garantie.
TTR gaat goed gedurende 1 of 2 ritten . Valt dan plots uit en gaat verder op eigen batterij .
houder is gekoppeld aan daglicht.

Iemand enig idee waaraan dit kan liggen ?

Gebruikersavatar
Roadrider
Berichten: 149
Lid geworden op: 13 mei 2019 08:08
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Zekering stuk ????

Bericht door Roadrider »

Suske60 schreef:TTR550 originele houder reeds 2x stuk( zekering??) nu alweer!! Is nog wel onder garantie.
TTR gaat goed gedurende 1 of 2 ritten . Valt dan plots uit en gaat verder op eigen batterij .
houder is gekoppeld aan daglicht.

Iemand enig idee waaraan dit kan liggen ?
Gaat he om dezelfde gerepareerde houder? Dan kan er een ander probleem met deze houder zijn.

Als het om een nieuwe houder gaat is de kans groter dat b.v. de Rider zelf soms even sluiting maakt. B.V. als je door een kuil of over een drempel rijd.

(Ook kan ik mij voorstellen dat een slechte verbinding op daglicht door het herhaaldelijk aan uit gaan problemen kan geven.)
TomTom POI Tack overlay project https://roadrider.jouwweb.nl/gpx-track-2-ov2

Suske60
Berichten: 3
Lid geworden op: 3 jun 2019 14:33

Re: Zekering stuk ????

Bericht door Suske60 »

Roadrider schreef:
Suske60 schreef:TTR550 originele houder reeds 2x stuk( zekering??) nu alweer!! Is nog wel onder garantie.
TTR gaat goed gedurende 1 of 2 ritten . Valt dan plots uit en gaat verder op eigen batterij .
houder is gekoppeld aan daglicht.

Iemand enig idee waaraan dit kan liggen ?
Gaat he om dezelfde gerepareerde houder? Dan kan er een ander probleem met deze houder zijn.

Als het om een nieuwe houder gaat is de kans groter dat b.v. de Rider zelf soms even sluiting maakt. B.V. als je door een kuil of over een drempel rijd.

(Ook kan ik mij voorstellen dat een slechte verbinding op daglicht door het herhaaldelijk aan uit gaan problemen kan geven.)
Het gaat nu reeds om het 3 de nieuwe dockelement :( :oops:

polmcfree
Berichten: 546
Lid geworden op: 4 apr 2007 22:16
Locatie: Opglabbeek (B)

Re: Zekering stuk ????

Bericht door polmcfree »

Dan zou ik toch je verbindingen eens controleren,want dat lijkt veel op een slecht contact,je hebt dat toch niet met van de kabeldiefjes(scottblokjes) aangesloten,want dat is vragen naar problemen.
Pol met BMW 1200 RT +BMW 1150gs+BMW r1200GSA en een Zumo XT+Zumo 390+Tripy 1+tripy 2+edge
ps. schijffouten mag je houden ik ben blij dat ik ze kwijt ben
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.

Plaats reactie

Terug naar “TomTom Rider 550”