TomTom Go5000

Plaats reactie
Harie
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 477
Lid geworden op: 15 mar 2006 19:14
Locatie: Stein

TomTom Go5000

Bericht door Harie »

Probleem . Ik heb mijn auto verkocht met de Tom Tom , maar daar heb ik een sd kaartje ingeplaatst. Dit heb ik zelf nodig en dus eruit gehaald. Daarna heb ik het geformarteerd, Nu start ik de Tom Tom maar ik heb geen kaart meer op en die heb ik als life time mee gekregen bij de koop met gratis updates. Tom Tom geeft aan dat er geen kaart beschikbaar is, of ik moet de kaart opnieuw installeren. Maar hoe doe ik dat?

Gebruikersavatar
FM
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 5006
Lid geworden op: 30 mei 2005 20:49
Locatie: Holsbeek

Re: TomTom Go5000

Bericht door FM »

Nogal warrig verhaal.
Je hebt de tomTom met de auto verkocht, en nu zie je geen kaarten op de TomTom. :shock: Op welke TomTom? Je TomTom is toch mee verkocht ?
Je hebt een SD-kaartje geformatteerd. Wat denk je daarop dan nog te kunnen zien? En waar steekt dat kaartje in? Waarvoor dient die SD-kaart?

Graag wat duidelijker je probleem stellen.
Zumo XT, KTM 790 Adventure, SRC op Schubert C3 Pro, Edge Touring, Edge Explorer 2

Gebruikersavatar
tony rave
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2113
Lid geworden op: 1 dec 2004 14:33
Locatie: View over Baltic Sea

Re: TomTom Go5000

Bericht door tony rave »

Ik begrijp uit het verhaal dat hij de SD kaart uit de TT haalde alvorens de auto te overhandigen. Kennelijk in de veronderstelling dat het kaartmateriaal in het interne geheugen van de TT zou staan.
Wellicht bij een update is de kaart ooit uit het interne geheugen gewist en dan op de SD kaart geinstalleerd.
Die laatste heeft hij nu geformateerd en daarmee de kaart kwijtgespeeld.

Tja, hoe de TT kaart opnieuw te installeren zal wellicht in de gebruiksaanwijzing staan, anders de leverancier of TT vragen.
Mogelijk dat een TT bezitter nog met een antwoord komt.
Ж MapSource ► route-creatie ║ directe-route + track ► GPSMap's 60CSx, 79S, 276Cx (probleemloos)║BaseCamp ► databeheer Ж

Hans Schipper
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 527
Lid geworden op: 29 apr 2004 10:07
Locatie: Dijk en Waard

Re: TomTom Go5000

Bericht door Hans Schipper »

Op pagina 97 van de gebruikershandleiding staat:

Zie bijlage.
B599E2CD-833E-4611-AC4E-A5516CE46819.jpeg
B599E2CD-833E-4611-AC4E-A5516CE46819.jpeg (273.32 KiB) 373 keer bekeken

Plaats reactie

Terug naar “TomTom Rider 550”