Christiaan stelt zich voor

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
Christiaan
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 feb 2016 13:10
Locatie: Zuiderkempen

Christiaan stelt zich voor

Bericht door Christiaan »

Hallo,

Christiaan dus, 47 jaar, woon in de Zuiderkempen (Vlaanderen).
Heb al enkele jaren een Garmin 60CX die ik gebruik voor geocachen, wandelen en fietsen.

De laatste jaren gebruik ik die gps ook steeds tijdens 4x4 tochten, voornamelijk in Frankrijk.
Meer en meer wordt er gebruik gemaakt van (gpx) tracks in plaats van papieren roadbooks (bolleke-pijl). Ik maak dan ook gretig gebruik van mapsource om tracks te bekijken, bewerken, combineren enz.
Ik koppel die 60Cx aan een Panasonic Toughbook waarop nRoute draait. Op die manier heb ik een mooi groot scherm waarop de route goed afleesbaar is. Het ter plaatse verzinnen van een alternatieve route is kinderspel ...

Herinner me wel dat ik ferm heb zitten klooien met nRoute om een bevredigend resultaat te krijgen.
Blijkbaar zijn er tegenwoordig interessante alternatieven voor gebruik in een 4x4 via tablets.

Heb me hier geregistreerd omdat ik af en toe jullie hulp kan gebruiken ...

Wees gegroet,

Christiaan

Gebruikersavatar
keesm
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 5625
Lid geworden op: 18 nov 2004 21:03
Locatie: N 51°48' E 5°14'

Re: Christiaan stelt zich voor

Bericht door keesm »

Dag Christiaan,
Welkom op dit forum met veel info.
Over nRoute zal er helaas niet veel actueels te vinden zijn, toch heb ik geprobeerd je andere vraag op dit forum te beantwoorden.
Laatst kwam het mogelijke gebruik van nRoute nog wel aan de orde in een ander draadje: http://forum.gps.nl/viewtopic.php?f=109&t=47082
(Heb ook nog een 60Cx, maar gebruik toch vaker mijn Oregon 600)

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”