Ook ik doe mee!

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
Vroom
Berichten: 8
Lid geworden op: 1 aug 2017 10:50
Locatie: Veldhoven

Ook ik doe mee!

Bericht door Vroom »

Ik ben fervent motorrijder en heb onlangs een BMW R1200GS LC aangeschaft. Daarop maak ik gebruik van de BMW Navigator VI en aangezien dit de eerste keer is dat ik gebruik maak van navigatie op de motor valt er nog veel te leren en hoop ik dat ik veel gebruik kan maken en delen van de aanwezige kennis op dit forum.

Veel fijne en veilige kilometers toegewenst aan iedereen.

Jan Vroomans

AlexVV
Berichten: 9
Lid geworden op: 5 apr 2016 23:06
Locatie: Herent (bij Leuven - België)

Re: Ook ik doe mee!

Bericht door AlexVV »

Dag Jan

Proficiat met je GS! Daar ga je veel plezier aan beleven. (Ik rijd zelf met een RT.)
Eén tip als je begint met motornavigatie en het gebruik van (Garmin) Basecamp: bekijk op YouTube de filmpjes van Hans Vaessen (MrGPS) (en meteen een tweede tip: koop eventueel de Videocursus van Hans voor alle wetenswaardigheden).
Voordat ik Hans kende, heeft mijn gebrek aan kennis van Basecamp meerdere motorritten veranderd in erg frustrerende belevenissen en ik heb meermaals op het punt gestaan om mijn Navigator in de vuilbak te smijten. :twisted:
Ik heb Basecamp ooit vervloekt, maar als je het kent, blijkt het goede software te zijn.
Veel plezier ermee! :D

Met vriendelijke groeten

Alex
BMW Navigator V
BMW "Ross" R1200RT LC (2015) - Mazda "Max II" MX5 ND (2016)

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”