Voorstel berichtje.

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
dick2306
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 mei 2018 22:18

Voorstel berichtje.

Bericht door dick2306 »

Mijn naam is Dick, bijna 50 jaar, getrouwd en vader van een dochter van 15 jaar.
In mij vrije tijd sport ik regelmatig (fietsen hardlopen) daarnaast ga ik graag op pad voor een avontuurlijke wandeling.
Dat is ook de reden waarom ik verleden week een Garmin etrex 20x heb gekocht. Garmin is niet helemaal nieuw voor mij, ik train al jaren met een forerunner. (heel iets anders ben ik inmiddels achter).

Vandaag mij eerste off road wandeling gedaan met de Etrex. Dat ging prima, ik was aangenaam verrast door de voor geinstalleerde kaart, echt elk onverhard pad werd op het scherm weergegeven.
Inmiddels staat het programma Basecamp ook op de computer, daar moet ik echt even de tijd voor nemen om dat onder de knie te krijgen, eerste indruk erg taai.

Ik hoop op het forum de nodige informatie te vinden, zal ongetwijfeld tegen het e.e.a oplopen wat voor mij niet vanzelfsprekend is.

met vriendelijke groet.
Dick2306

Gebruikersavatar
Erik
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2596
Lid geworden op: 2 jun 2006 00:07
Locatie: waar de tongval Nedersaksisch is

Re: Voorstel berichtje.

Bericht door Erik »

welkom Dick
Groeten
Erik BMW K met StreetPilot IIIdeluxe => SP2610 => SP2720 => SP2820 met CNEur NT LTU, MapSource 6.12.4 (WinXP) en 6.16.3 (W10); eTrex Legend HCx met OpenFietsMap; nüvi 2595LM; Garmin vívofit; Concept 2; SRC op Schuberth C3 PRO

Dingeman
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 602
Lid geworden op: 25 nov 2005 16:14

Re: Voorstel berichtje.

Bericht door Dingeman »

Op onderstaand adres kun je tegen een geringe vergoeding een digitale handleiding voor BaseCamp bestellen. Ik heb er in ieder geval veel mee geleerd om BaseCamp "onder de knie" te krijgen.

http://www.hansenwebsites.nl/Routes/Pag ... eCamp.html

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”