Nieuw lid .Oregon750t

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
17monique
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2019 09:35

Nieuw lid .Oregon750t

Bericht door 17monique »

Hello Ik ben nieuw op dit forum. Heb noodgedwongen een oregon 750t gekocht. Had voordien oregon 550 en hoopte van geen problemen te hebben bij overschakelen daar ik hem direct wou gebruiken. Maar dat was mis, Heb een hele dag zitten prutsen. Geen nederlandse quick start handleiding in de doos. Dus eerst volledige handleiding van internet halen. Maar is voor mij niet erg duidelijk. Na veel testen kan ik eindelijk een track opslaan. Eenmaal dat men het weet is het gemakkelijk :).

Toch twee vragen : bij opslaan vind ik mijn spoor terug in spoorbeheer (ik denk GPX bestand om in basecamp te gebruiken) en ook in activiteitengeschiedenis. Dit laatste is dat een bestand om in een fitness programma te lezen?

Als ik een nieuwe track wil maken. Wat moet ik dan herstellen? Reisgegevens (is dat van een route?) Via punten volgs mij niet daar ik dan mijn waypoints kwijt ben. Current activity vlgs mij wel want dan begin je weer op nul. Wat doet Herstel activiteitinstelling en dan heb je nog herstel alle instellingen is dat van de volledige GPS?

Vele groeten en ik blijf verder uitpluizen. Monique

Gebruikersavatar
Erik
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2593
Lid geworden op: 2 jun 2006 00:07
Locatie: waar de tongval Nedersaksisch is

Re: Nieuw lid .Oregon750t

Bericht door Erik »

@ 17monique

welkom

voor vragen over het gebruik van je toestel is de Helpdesk het meest voor de hand liggende forumdeel
bijvoorbeeld klik hier
Groeten
Erik BMW K met StreetPilot IIIdeluxe => SP2610 => SP2720 => SP2820 met CNEur NT LTU, MapSource 6.12.4 (WinXP) en 6.16.3 (W10); eTrex Legend HCx met OpenFietsMap; nüvi 2595LM; Garmin vívofit; Concept 2; SRC op Schuberth C3 PRO

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”