fietssteun Oregon 400t ook bruikbaar voor 650t

Adviesvragen, voor als je een 'schaap met vijf poten' zoekt dat multi-inzetbaar is
Plaats reactie
interneth
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2014 22:06

fietssteun Oregon 400t ook bruikbaar voor 650t

Bericht door interneth »

Helaas is mijn Garmin Oregon 400t kortgeleden uit mijn auto gestolen; stom, ik haal waardevolle dingen altijd uit de auto, één keer vergeten en meteen weg. Ik overweeg nu een opvolger voor dit outdoor navigatieapparaat aan te schaffen; een argument voor een bepaald type (Garmin) zou kunnen zijn dat ik het vervangende device kan monteren op de fietssteun die ik voor de 400t gebruikte en die nog op mijn fiets zit. Ik kan dat bij de Oregon 650t op de Waypoint-website niet goed zien, kan ik dezelfde fietssteun gebruiken?
Ik neem overigens aan dat er voor de Montana ook betaalbare fietssteunen bestaan; als ik in een heel dwaze bui ben op de komende Fiets- en Wandelbeurs en ik zie een aantrekkelijke prijs voor een Monterra zou ik zelfs daarvoor kunnen zwichten; ik vind 'm wel wat aan de bulky kant, maar die zal waarschijnlijk ook wel op de een of andere wijze op een fiets gemonteerd kunnen worden, toch?

Gebruikersavatar
keesm
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 5625
Lid geworden op: 18 nov 2004 21:03
Locatie: N 51°48' E 5°14'

Re: fietssteun Oregon 400t ook bruikbaar voor 650t

Bericht door keesm »

Voor de series Colorado, Dakota en Oregon is één en dezelfde type fietssteun van Garmin.
De Montana en de Monterra gebruiken ook één dezelfde fietssteun, echter deze is anders dan de steun voor de Oregon.
Kijk op snelbalie.gps.nl en dan per serie bij de accessoires, dan zie je het al snel (ook het prijsverschil).

Ik verwacht niet dat je op de FietsenWandelbeurs een gps tegen een actieprijs kunt aanschaffen.

Gebruikersavatar
GPS Expert
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2013 22:41
Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
Contacteer:

Re: fietssteun Oregon 400t ook bruikbaar voor 650t

Bericht door GPS Expert »

Dan heb je vorig jaar niet goed gekeken :mrgreen:

Iets met de forum eigenaar die er ook staat (of stond vorig jaar)?
Marco

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.

Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.

Gebruikersavatar
keesm
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 5625
Lid geworden op: 18 nov 2004 21:03
Locatie: N 51°48' E 5°14'

Re: fietssteun Oregon 400t ook bruikbaar voor 650t

Bericht door keesm »

Ik was vorig jaar niet op zoek naar een nieuwe gps, dus heb waarschijnlijk niet goed gekeken. Dat klopt.
Dezelfde vraag heb ik wel 2of3 jaar geleden ook gesteld op dit forum en toen werd door de forumeigenaar aangegeven dat daar niet aan gedaan werd op de beurs. Ik heb het wel over de gpssen zelf, niet over een combinatie met een kaart ofzo.
Ga dit jaar weer en zal deze keer zeker eens kijken of er aanbiedingen zijn. Wordt vervolgd. (Ik ga wel zondag, dus als er wat positiefs te melden is, dan hebben anderen er niets aan. Degene die er zaterdag zijn, kunnen de zondaggangers nog inlichten. Marco: jij bent er vast zaterdag :mrgreen: )

Gebruikersavatar
GPS Expert
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2013 22:41
Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
Contacteer:

Re: fietssteun Oregon 400t ook bruikbaar voor 650t

Bericht door GPS Expert »

Ik ben er inderdaad zaterdag, niet op zondag. En je kunt ons vinden op de Garmin stand.
Marco

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.

Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.

Plaats reactie

Terug naar “Wandelen, fietsen EN auto of motor”