Aanpassing in OFM

Adviesvragen, voor als je een 'schaap met vijf poten' zoekt dat multi-inzetbaar is
Plaats reactie
oetaelse
Berichten: 9
Lid geworden op: 4 jan 2016 08:39

Aanpassing in OFM

Bericht door oetaelse »

Hoe kan ik de symbolen en tekst van de fietsknooppunten in OFM groter maken zodat ze wat gemakkelijker leesbaar zijn?

Mvg, Rob

Gebruikersavatar
GPS Expert
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2013 22:41
Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
Contacteer:

Re: Aanpassing in OFM

Bericht door GPS Expert »

In BaseCamp het font groter kiezen.

In je toestel in geavanceerde dinges bij kaartinstellingen de benodigde items aanpassen om grotere en langer te tonen.
Marco

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.

Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.

oetaelse
Berichten: 9
Lid geworden op: 4 jan 2016 08:39

Re: Aanpassing in OFM

Bericht door oetaelse »

Bedankt voor je reactie GPS Expert. De fietknooppunten worden nu weergegeven als een licht blauw rondje.
Dit rondje zou ik graag vervangen voor een custom symbool van een fietsknooppunt bordje.
Ik heb ergens gelezen dat dit zou kunnen incl het knooppuntnummer aanpassen in mapsource maar kan niet meer terug vinden hoe :oops:

Gebruikersavatar
GPS Expert
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2013 22:41
Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
Contacteer:

Re: Aanpassing in OFM

Bericht door GPS Expert »

Ken je deze al? http://planner.gps.nl/fietsroutenetwerk.html

Custom symbols of alle knooppunten als waypont is neit echt handig, wel kun je een en ander met POI's voor elkaar krijgen in je toestel of met BaseCamp, MapSOurce kan dit niet.
Hier staan een handleiding voor maken POI's: forum.gps-expert.nl/viewtopic.php?t=677 alleen de losse download van Jan Kelder bestaat niet meer.
Marco

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.

Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.

Plaats reactie

Terug naar “Wandelen, fietsen EN auto of motor”