Garmin Asus NuviFone A10 Wandelkaart installeren :S

Adviesvragen, voor als je vooral voor wandelen en fietsen een GPS zoekt
Gebruikersavatar
splashy
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 5252
Lid geworden op: 28 mar 2008 20:12

Bericht door splashy »

Ga eens naar buiten en zet het aan.
Als je Gps niet doet wat jij wil, verander dan niet meerdere dingen tegelijk.
Niet je Gps formatteren!!! Zorg dat je altijd een backup van je Gps hebt
GPS75 (1993), 12XL, Nuvi 3760, Oregon 600, Sam. Galaxy S4 S5, Samsung Tab P7500 3G

Gebruikersavatar
Mr. M
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2687
Lid geworden op: 5 feb 2007 18:04
Locatie: Wageningen

Bericht door Mr. M »

Maikle schreef:..... Zijn er nog andere alternatieven voor deze telefoon of is dit ding gewoon slecht? .....
Garmin heeft zijn handen al van deze tel afgetrokken. Nu alleen nog Asus.
Veel klachten. Maar ook gelezen dat Android 2.1 uitgekomen is.
Maar ja, er willen nu ook al weer mensen terug, omdat de upgrade een aantal zaken niet meer goed afhandelt.

Voor wat het waard is.

Ik zou een echte fiets/wandel = Outdoor GPS kopen.
Details moet je mij niet vragen, maar er zijn er zat die je kunnen informeren hiero en uitaard de winkel -> Waypoint.
BMW R60/Steib, xChallenge, xCountry, 1150GS
Prolech MT5001 Android en Ulefone Armor 5 Android icm TomTom Go App en Osmand+

vw_busje
Berichten: 68
Lid geworden op: 24 mei 2004 19:40
Locatie: amersfoort

Bericht door vw_busje »

Valt wel mee hoor ik had op 28 februari j.l. nog een keurig antwoord van Garmin support over mijn A10. Ook telefonisch had ik nog wat te vragen en kwam keurig uit bij de helpdesk die mij alle info gaven.
Overigens vind ik het een prima apparaatje, ik ben alleen nog niet uit de Openstreetmap gekomen die krijg ik niet op het scherm.

Leo
Mijn GPS collectie: Philips Mk6, Garmin GPS100 (de eerste Garmin!), GPS50, GPS V, eMap, 12, XT (op HTC), Streetpilot 2610, Colorado 300, Nuvi 765T en de laatste aanwinst een Nuvifone A10 met Android.

Corke
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 mar 2010 22:06
Locatie: veldhoven
Contacteer:

Re: Garmin Asus NuviFone A10 Wandelkaart installeren :S

Bericht door Corke »

Ik heb sinds gisteren dit apparaat. Overgekocht van een jongen, die hem net door KPN heeft laten repareren. De reparatiebon zat erbij, en het apparaat is vervangen door een nieuw exemplaar. Heb 'm geregistreerd op de website van Garmin. Er staat Android 2.1 op. Ik kon na registreren meteen de nieuwste garmin kaarten downloaden en er op zetten.
Gisteren even wat apps van de android market gedownload en uitgeprobeerd. Werkt allemaal prima.
Ook het navigeren werkt erg goed, en er zijn wat dat betreft meer mogelijkheden als op mijn nuvi 255.
Hij werkt ook goed samen met mijn bluetooth carkit parrot CK3100. Als je tijdens het navigeren wordt gebeld, wordt het gesprek gevoerd via de bluetooth kit, en zie je nog steeds de navigatieaanwijzigingen, maar dan zonder spraak uiteraard.
Ben na 1 dag erg tevreden.

Kockel
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2011 15:41

Re: Garmin Asus NuviFone A10 Wandelkaart installeren :S

Bericht door Kockel »

ik heb mijn Garmin Asus A10, aangeschaft in september 2010, destijds niet kunnen koppelen aan mijn Parrot CK3100. Is dat inmiddels wel mogelijk door bijv. nieuwe software van GarminAsus?

Corke
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 mar 2010 22:06
Locatie: veldhoven
Contacteer:

Re: Garmin Asus NuviFone A10 Wandelkaart installeren :S

Bericht door Corke »

Ik heb de garmin asus geupdate naar android 2.1, en bluetooth via parrot ck3100 werkt feilloos.

Plaats reactie

Terug naar “Bij het wandelen en fietsen”