Etrex toch 35 of edge 810 (opvolger overleden Etrex Hcx)

Adviesvragen, voor als je vooral voor wandelen en fietsen een GPS zoekt
Plaats reactie
lody
Berichten: 2
Lid geworden op: 1 jul 2016 13:10

Etrex toch 35 of edge 810 (opvolger overleden Etrex Hcx)

Bericht door lody »

Graag wil ik jullie advies.

Na jaren trouwe dienst is mijn etrex hcx overleden. Ben mij aan het oriënteren welk apparaat ik het beste kan kopen als opvolger.

Ik ga in september 2 dagen duchenne heroes (in 2 dagen ruim 200 km MTBen) rijden waarvoor ik in training ben. Navigatie is dus belangrijk. Tevens zou ik graag cadans- en snelheidssensoren gebruiken bij het apparaat. Beide apparaten (Etrex touch 35 en edge 810) kunnen dat en van de 810 weet ik via vrienden dat dit ook allemaal goed werkt. Echter omdat ik apparaat ook wil gebruiken voor de boswandelingen met de hond en soms het zoeken van een geocache, gaat mijn voorkeur uit naar de etrex 35.

Wie heeft ervaring met de etrex touch 35 icm de sensoren tijdens het MTBen? Of wie kan mij helpen bij het maken van de keuze (dit omdat ik nl in een andere discussie lees dat de afstand toch mbv gps gaat en niet met de wielsensor) viewtopic.php?f=27&t=128083&hilit=etrex+35)

Alvast dank voor jullie reacties

Gebruikersavatar
keesm
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 5625
Lid geworden op: 18 nov 2004 21:03
Locatie: N 51°48' E 5°14'

Re: Etrex toch 35 of edge 810 (opvolger overleden Etrex Hcx)

Bericht door keesm »

Even UP deze vraag omdat ik zelf ook wel benieuwd ben naar ervaringsdeskundigen.
(Al ben ik geneigd om te zeggen: trainingen,+sensoren etc. : kies voor de Edge in combinatie met Garmin Connect).
Voor outdoorgebruik neem er een simpele zoals bijv. Etrex Touch 25 bij).

lody
Berichten: 2
Lid geworden op: 1 jul 2016 13:10

Re: Etrex toch 35 of edge 810 (opvolger overleden Etrex Hcx)

Bericht door lody »

Heb de etrex 35 nu enkele weken. Werkt super ivm de sensoren van Wahoo (speed cadans en hartslag). Ook verbinding via BT met toon en daarmee connect en strava. Zeer tevreden vanwege voordelen andere activiteiten en losse penlights...

Plaats reactie

Terug naar “Bij het wandelen en fietsen”