Hallo,
Ik heb afgelopen donderdag bij jullie een nieuwe 2610 gekocht. Hiermee heb ik een aantal dagen gespeeld en ik probeer nu de software geinstalleerd te krijgen op de PC. De Setup CD wordt geaccepteerd en verwerkt. Na de vraag: plaats disk1 gaat de boel draaien en de cd-rom blijft zoeken voor een tijdje. Daarna is het over met de pret. Doe ik iets verkeerd of is er met de CD iets aan de hand.
Als ik iets moet opsturen?? wat is er dan precies allemaal nodig.
Gr,
Paul.
Software nieuwe 2610 niet te installeren.
En als je dan van disk 1 de setup icoon opzoekt en via die wijze instaleert ???
Krijg je dan ook een error melding of gaat ie dan wel met de installatie beginnen van mapsource ??
Had zelf wel probs met overgang van disk 1 naar disk 2 zodra je dan disk 2 er in stopte en OK drukte dan zocht ie weer meteen naar disk 1 dus die er dan weer in en vroeg ie voor 2e keer naar disk 2, dus toen disk 2 erin en ging ie wel netjes verder met installen.
Maw ik moest ff een beetje spelen met de cd's.
hoop dat t je op deze wijze misschien ook lukt !!
Krijg je dan ook een error melding of gaat ie dan wel met de installatie beginnen van mapsource ??
Had zelf wel probs met overgang van disk 1 naar disk 2 zodra je dan disk 2 er in stopte en OK drukte dan zocht ie weer meteen naar disk 1 dus die er dan weer in en vroeg ie voor 2e keer naar disk 2, dus toen disk 2 erin en ging ie wel netjes verder met installen.
Maw ik moest ff een beetje spelen met de cd's.
hoop dat t je op deze wijze misschien ook lukt !!
- Hans Vaessen
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 24525
- Lid geworden op: 9 mar 2004 21:38
- Locatie: Rectum (vlakbij Notter)
- Contacteer:
De mapsource-CD's zijn vrij 'vol'. Sommige CD-roms hebben daar wat moeite mee en accepteren 'm pas na enkele pogingen.
Suggestie: probeer, indien mogelijk, te installeren op een andere PC. Eenvoudigweg om vast te stellen of het aan de CD of aan de PC ligt. Heb je daar dezelfde problemen dan ligt het vermoedelijk aan de CD en zullen we die (allicht) omruilen voor een nieuwe!
De ervaring leert dat het meestal niet aan de CD ligt, vandaar mijn advies om eerst een andere PC te proberen.
Hans
Suggestie: probeer, indien mogelijk, te installeren op een andere PC. Eenvoudigweg om vast te stellen of het aan de CD of aan de PC ligt. Heb je daar dezelfde problemen dan ligt het vermoedelijk aan de CD en zullen we die (allicht) omruilen voor een nieuwe!
De ervaring leert dat het meestal niet aan de CD ligt, vandaar mijn advies om eerst een andere PC te proberen.
Hans
- Henk Havelaar
- WayPoint relatie
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 11 apr 2004 08:53
- Locatie: Emmen
Dit komt niet alleen bij de 2610 voor.
Ik vermoed dat je een virus scanner hebt draaien in een "auto protect mode". Norton bijvoorbeeld heeft de eigenschap om elk .cab file wat nog nooit door het programma is onderzocht te scannen. Dit scannen duurt dan te lang voor het setup programma en daardoor krijg je deze melding.
Als je het een paar keer achterelkaar probeert dan heeft Norton het bestand herkend en zijn de problemen over.
Je kan ook tijdelijk de auto-protect uitzetten, dit probleem treed op bij programma's die zeer grote .cab bestanden gebruiken en City Navigator gebruikt die.
Dit probleem dook bij mij voor het eerst op bij City Navigator versie 5 en daar heb ik me ook in alle bochten moeten wringen om CN5 op de PC te krijgen maar meerdere malen proberen of auto protect uit zetten is de oplossing.
De CD's, daar mankeert niets aan! Hopelijk heeft iedereen met set-up problemen hier iets aan.
Ik vermoed dat je een virus scanner hebt draaien in een "auto protect mode". Norton bijvoorbeeld heeft de eigenschap om elk .cab file wat nog nooit door het programma is onderzocht te scannen. Dit scannen duurt dan te lang voor het setup programma en daardoor krijg je deze melding.
Als je het een paar keer achterelkaar probeert dan heeft Norton het bestand herkend en zijn de problemen over.
Je kan ook tijdelijk de auto-protect uitzetten, dit probleem treed op bij programma's die zeer grote .cab bestanden gebruiken en City Navigator gebruikt die.
Dit probleem dook bij mij voor het eerst op bij City Navigator versie 5 en daar heb ik me ook in alle bochten moeten wringen om CN5 op de PC te krijgen maar meerdere malen proberen of auto protect uit zetten is de oplossing.
De CD's, daar mankeert niets aan! Hopelijk heeft iedereen met set-up problemen hier iets aan.
- Hans Vaessen
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 24525
- Lid geworden op: 9 mar 2004 21:38
- Locatie: Rectum (vlakbij Notter)
- Contacteer: