veranderen van browser

De GPS-Stamkroeg "in de ban van HET DING" is er speciaal voor minder- en totaal-niet-serieuze GPS-babbel.
Have fun!
Plaats reactie
mobilette
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 207
Lid geworden op: 1 jun 2008 00:18
Locatie: maaseik

veranderen van browser

Bericht door mobilette »

geeft het problemen (garmin instalatie's) als men overstapt van explorer 8 ,naar firefox,en indien niet tevreden kan men dan ook zomaar terug naar de vorige,explorer 8 geeft meer en meer problemen,volgens menigen werkt het javascript niet naar behoren bij deze browser,vooral in samenwerking met de openstreetmap krijgt IE het niet getrokken of geopend.

Gebruikersavatar
FJR Freak
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 243
Lid geworden op: 4 mar 2005 14:27
Locatie: Etten-Leur

Bericht door FJR Freak »

Geen enkel probleem, alleen bij de installatie van Firefox moet je even aangeven dat dit de standaard browser moet worden, IE kan je trouwens gewoon naast Firefox blijven gebruiken, wel handig voor sommige knullig gemaakte websites, je hoeft Firefox dus niet perse te verwijderen als deze niet mocht bevallen en Garmin installaties hebben (gelukkig) geen invloed op type browser.
Met vriendelijke groet
Frans
DriveSmart 50LMT-D + Zumo 660 + Dakota 20

Gebruikersavatar
RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 3862
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:14
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Bericht door RonalT »

Ik heb al jaren 3 browsers (Chrome - Firefox en IE (gebruik ik in noodgevallen)) naast elkaar draaien. Chrome gebruik ik het meeste omdat het gewoon een lekker compact programma is.
Ze hebben niks met welke software dan ook te maken. Je kan gewoon met welk programma dan ook downloaden en de browsers verwijderen.
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

Plaats reactie

Terug naar “De GPS-Stamkroeg”