GPS regels Amerika

De GPS-Stamkroeg "in de ban van HET DING" is er speciaal voor minder- en totaal-niet-serieuze GPS-babbel.
Have fun!
Gebruikersavatar
splashy
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 5252
Lid geworden op: 28 mar 2008 20:12

Re: GPS regels Amerika

Bericht door splashy »

"Dat met die drank is een leuke in een camper... Mag je dan wel een fles drank in een keukenkastje van de camper bewaren of bier/wijn in de koelkast?"

Ik rijdt nooit met een camper, maar ik denk dat er met een camper niet aan open drank is te ontkomen.
En zolang er geen drank in de buurt van de bestuurder EN ZICHTBAAR naar buiten het geen probleem is.

Je ziet allerlei mensen met bruine zakken lopen, Amerikanen drinken in het openbaar nooit rechtstreeks uit een blikje of fles, dat zit nl altijd in zo'n zak.

Ik heb dit net voor je op laten zoeken, weet je het zeker.
-------------------------------------------------------------------------
I found this on the state of California vehicle website. Hope this helps. As long as the alcohol is no where near the driver he should be ok.

Carrying Alcohol in a Vehicle
The law is very strict about carrying alcohol or drugs in a vehicle, whether the vehicle is on or off the highway. You must not drink any amount of alcohol in any vehicle.

A container of liquor, beer, or wine carried inside the vehicle must be full, sealed, and unopened. Otherwise, it must be kept in the trunk of the vehicle or in a place where passengers do not sit. Keeping an opened alcoholic drink in the glove compartment is specifically against the law.

In a bus, taxi, camper, or motor home, this law does not apply to non-driving passengers.

Drivers Under 21 (Possession of Alcohol)
Basically it can be carried but not consumed by any passengers unless the motorhome is parked.
Als je Gps niet doet wat jij wil, verander dan niet meerdere dingen tegelijk.
Niet je Gps formatteren!!! Zorg dat je altijd een backup van je Gps hebt
GPS75 (1993), 12XL, Nuvi 3760, Oregon 600, Sam. Galaxy S4 S5, Samsung Tab P7500 3G

meeder
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 288
Lid geworden op: 25 apr 2010 21:16
Locatie: Doesburg

Re: GPS regels Amerika

Bericht door meeder »

@splashy: bedankt voor deze informatie!

Plaats reactie

Terug naar “De GPS-Stamkroeg”