Hier de link naar de rapportage: http://jdm.javawa.nl/pn36JaVaWa schreef:Maak eens een online rapportage met JDM (menu Extra > Rapportage), en plaats de link hier. Ik heb wel een idee wat er aan de hand kan zijn, maar met de juiste informatie is het beter te beoordelen.
Maarre, heb je het al opnieuw geprobeerd met Express? Zowel de computer als de zumo opnieuw opstarten is wel aan te bevelen.
Ik heb inmiddels de (vermoedelijke) oorzaak gevonden in een .NET update waar Express tegelijk iets mee wilde ofzo.
Ik heb Express verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, bij deze laatste stap kreeg ik een melding over beschadigd bestand ergens... had iets met .NET te maken. Om dit te herstellen moest windows iets doen, ik kreeg de vraag of ik inderdaad iets ongedaan wilde maken ofzo... enfin, volgens mij heeft Windows een roll-back gedaan naar een vorig herstelpunt. Het vervelende is, en daar kwam ik later achter, dat de backup die ik had nu ook weg is ineens
Was ik nog niet over heated, dan werd ik het nu wel... voor de duidelijkheid, vooral vanwege Garmin! pfff
Dan nu het goede nieuws: nadat ik express opnieuw heb geïnstalleerd lijkt alles weer te werken!
Nog een probleem rest: ik ben e.e.a. van onRoute kwijtgeraakt, ik had 2011 + DACH en later deze ge-update naar 2013.
Ik ga nu proberen dat opnieuw te installeren.. wish me luck!